رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر نیروی انتظامی جمهوری اسلامی، از دستگیری سلطان قاچاق مواد مخدر شرق کشور خبر داد.
کد خبر: ۷۱۷۰۸۵
سلطان قاچاق در چنگ عدالت

به گزارش ایرنا، سردار علی مویدی در این باره گفت: این قاچاقچی سابقه ده‌ها درگیری در چند سال گذشته داشته و پس از تلاش‌های اطلاعاتی، شناسایی و در استان خراسان رضوی دستگیر شده است.

وی محور فعالیت‌های این قاچاقچی را شرق و جنوب شرقی کشور اعلام کرد.

وی تصریح کرد: متهم در سال‌های گذشته مبادرت به ورود، ترانزیت و حمل موادمخدر با استفاده از نیروهای مسلح تحت فرمان خود می‌کرد و در چند سال گذشته تحت تعقیب پلیس بود.

سردار مویدی افزود: پدر این فرد نیز در ترانزیت موادمخدر معروف بود که در سال 83 به هلاکت رسید.

مویدی اظهار کرد: فرد دستگیر شده بیش از ده بار درگیری مسلحانه با ماموران انتظامی و عملیاتی شرق کشور داشته و با به شهادت رساندن تعدادی از ماموران نیروی انتظامی شماری از شهروندان را نیز زخمی کرده یا به گروگان گرفته یا کشته است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر نیروی انتظامی جمهوری اسلامی با تاکید بر این که عملیات دستگیری سلطان قاچاق به عنوان یکی از اقدامات برجسته همکاران ما در نیروی انتظامی بوده است، گفت: این فرد تحویل مقامات قضایی شده است.

وی از تلاش فرماندهی انتظامی استان کرمان و خراسان رضوی و مامورانی که در دستگیری این فرد قاچاقچی تلاش داشتند، قدردانی کرد.

این مقام ناجا اضافه کرد: چندی پیش ده تن انواع مخدر که بیشتر از نوع تریاک بود از این شبکه کشف شد و در این ارتباط تعدادی از افراد این شبکه کشته و تعدادی از افراد دیگر مرتبط نیز دستگیر شدند.

وی با اشاره به این‌که دو تا سه نفر از نیروهای این شبکه نیز دستگیر شدند، افزود: این شبکه با کشورهای همجوار در شرق کشور نیز ارتباط داشت که تحقیق در این زمینه ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها