سرمربی امریکا: ایران شایسته پیروزی بود

جام جم ورزشی: سرمربی تیم ملی آمریکا گفت: ایران از ما بهتر بازی کرد و شایسته پیروزی بود.
کد خبر: ۷۱۲۸۶۳
سرمربی امریکا: ایران شایسته پیروزی بود

جان اسپرو پس از شکست 3 بر 2 تیمش برابر ایران در رقابت‌های والیبال قهرمانی جهان در نشست خبری حاضر شد و در مورد این بازی اظهار داشت: واقعا به بازیکنانم افتخار می‌کنم که بعد از واگذاری دو ست به بازی برگشتند اما قلبم شکست که در ست پنجم بازی را واگذار کردیم.

وی ادامه داد: بازیکنانم در ست سوم خیلی خوب شدند و به بازی برگشتند. آرزو می‌کنم برای بازی بعدی هم شرایط همینگونه باشد و بتوانیم خیلی خوب بازی کنیم.

سرمربی تیم ملی والیبال آمریکا خاطرنشان کرد: این مسابقات فرصت خیلی خوبی است تا تیمم رشد کند ما مثل سابق سرعت و تاثیر‌گذاری کافی را نداریم و باید بیشتر کار کنیم اما باید اذعان کنم که ایران امروز والیبال عالی‌ای را از خود به نمایش گذاشت. آنها پاسور خیلی خوبی دارند و در دریافت‌ها هم کم‌نقص ظاهر شدند که همین موضوع عامل پیروزی آنها بود.

اسپرو گفت: بازی خوبی بود. فکر می‌کنم هر کسی که بازی را دید لذت برد. دو تیم سخت تلاش کردند و صحنه‌های زیبایی را رقم زدند. با اینکه باختیم به تیمم افتخار می‌کنم. بازیکنانم بعد از شکست در دو ست، به بازی برگشتند و رفته رفته بهتر شدند و انرژی گرفتند ولی ایران از ما بهتر بازی کرد و شایسته پیروزی بود.

سرمربی تیم ملی والیبال آمریکا همچنین به غیرقابل جبران بودن شکست تیمش مقابل ایران اشاره کرد و افزود: نه فرمول مسابقات و نه گروه سختی که در آن قرار داریم، هیچکدام به ما این اجازه را نمی‌دهند که فرصت جبران این شکست را داشته باشیم. در حالی که اگر برای صعود به مرحله سوم (جمع شش تیم) فکر می‌کنیم باید از مرحله اول امتیازهای خوبی به دست بیاوریم. به هر حال شرایط برای ما سخت شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها