«کلاشینکف» هفتمین فیلم میلیاردی سال

پس از فروش میلیاردی فیلم‌های «چ»، «معراجی‌ها»، «طبقه حساس»، «ردکارپت»، «خط ‌ویژه» و «پنج ستاره» در سال ۹۳، فیلم «کلاشینکف» هم به باشگاه فیلم‌هایی با فروش بیش از یک میلیارد تومان امسال پیوست.
کد خبر: ۷۰۵۷۳۳

به گزارش تسنیم، از ابتدای امسال، فیلم‌های «چ»، «معراجی‌ها»، «طبقه حساس»، «ردکارپت»، «خط‌ ویژه» و «پنج ستاره» به فروشی بالای یک میلیارد تومان رسیدند. بر اساس آخرین آمار فروش، فیلم سینمایی «کلاشینکف» هم در 22 روز اکران در سینماهای کشور، یک میلیارد و 30 میلیون تومان فروش داشته و به جمع فیلم‌های میلیاردی اضافه شده است.

امیر قطبی، مدیر پخش فیلمیران به ارائه آخرین آمار فیلم‌های اکران پرداخت و با اشاره به آخرین شرایط فروش فرش قرمز به کارگردانی رضا عطاران، گفت: این فیلم سینمایی بعد از گذشت 48 روز در 60 سینمای شهر تهران و شهرستان اکران می‌شود. مجموع فروش این فیلم تا پنجشنبه‌شب گذشته، دو میلیارد و 650 میلیون تومان شده است.قطبی اضافه کرد: فرش قرمز، تا روز پنجشنبه در سینماهای شهر تهران یک میلیارد و 670 میلیون تومان و در سینماهای شهرستان 980 میلیون تومان فروش داشته است. مدیر پخش فیلمیران در مورد فروش فیلم سینمایی «کلاشینکف» ساخته سعید سهیلی که اکران خود را از روز چهارشنبه اول مردادماه آغاز کرده است، گفت: «کلاشینکف» در 65 سالن سینمای تهران و شهرستان اکران می‌شود.

فروش این فیلم در سینماهای تهران 690 میلیون تومان و در سالن‌های سینمای شهرستان 340 میلیون تومان است. بر اساس این آمار «کلاشینکف» در 22 روز اکران، یک میلیارد و 30 میلیون تومان فروش داشته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها