دنیای اینستاگرام فوتبالیست ها

عزت الهی: پیشنهاد آتلتیکومادرید واقعیت دارد

رفتار زشت آقای اسطوره در مواجهه با یک هوادار

حوصله این غربتی های دهاتی را ندارم!

هواداری که آرزوی دیدن فوتبالیست سرشناس را داشت با بی احترامی این فوتبالیست با چشمانی اشکبار به خانه رفت.
کد خبر: ۶۹۴۷۵۷
حوصله این غربتی های دهاتی را ندارم!

به گزارش خبرنگار جام جم ورزشی؛ این ماجرا در یکی از شبکه های اجتماعی عنوان شده است و مربوط به دو ماه پیش است. این هوادار یک دختر جوان است و آنطور که خودش نوشته 21 سال دارد و از 12 سالگی طرفدار یک فوتبالیست مشهور بوده. او نوشته: "من طرفدار او بودم اما دیگر نیستم. او برای من چیزی در حد یک اسطوره اخلاق و معرفت بود برای همین پس از سال ها طرفداری و ارادت به او به همراه یکی از دوستانم پس از دانشگاه راهی محل تمرینات باشگاهش شدیم.

این دختر در نوشته های خود با بیان اینکه با پرس و جوهای فراوان و به سختی آدرس محل تمرینات باشگاه را پیدا کرد افزود: زمانی که این فوتبالیست مشهور در حال خروج از مجموعه بود من به همراه دیگر هواداران نام او را صدا زدیم اما او توجهی نکرد. اهمیتی ندادم و خودم و دوستم به زحمت خودمان را به او و اتومبیل مدل بالایش رساندیم. از او تقاضای عکس کردم و گفتم دیدنش آرزوی 12 ساله ام است. اما او باز هم اهمیتی ندارد و سوار اتومبیلش شد.

این هوادار در ادامه نوشته است: شخصی که همراه او بود درگوشی چیزی به او گفت و گویا پادرمیانی می کرد اما ناگهان اسطوره ورزشی من ناگهان گفت : «حوصله این غربتی های دهاتی را ندارم! معلومه که تیغ زن هستن!» بعد دوباره گفت: «این دردهاتی های آشغال رو از من دور کن!» باور کنید دو خبرنگار آنجا بودند و می توانند حرف های من را تایید کنند. این حرف ها آب سردی بود بر روی سر من. این آقای اسطوره معرفت و اخلاق با همان غرور بی ادبانه سوار اتومبیل مدل بالایش شد و به سرعت رفت. در آن سرما در حالی که بغض کرده بودم به همراه دوستم 70 دقیقه پیاده روی کردیم تا به خانه برویم. من با مشقت های فراوان خودم را به آنجا رسانده بودم اما از اسطوره ای که فکر می کردم آخر مرام و معرفت است دشنام های رکیکی شنیدم. آن هم در حالی که ظاهرم کاملا موجه و حتی بگویم محجبه بود. بعد از این اتفاق تلخ ارزش خودم را بیشتر می دانم و هرگز بر اساس ظاهر انسان درباره شان قضاوت نمی کنم.

* نام این فوتبالیست نزد سایت جام جم ورزشی محفوظ است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۴
جلال
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۱
۰
۰
چرا اسم این ادمارو فاش نمیكنین تاهمه بشناسنشون وبدونن چه آدمایی هستن
لیلا
United Kingdom
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۱
۰
۰
چرا به دهاتیا توهین میكنید...؟
یه بنده خدا
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۱
۰
۰
باس بیوفته به پای همین به اصطلاح دهاتی كه اسمشو نگه تا حالش جا بیاد!
تقصیر خودمونه ادما رو باس به اندازه ظرفیت انسانیشون تحویل گرفت.
ابراهیم
Germany
۱۷:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۱
۰
۰
khanoom mohtaram narahati nadare un kiye ke to nisti be hamoon bayad goft bad bakht har chi dari az hamin mardome

نیازمندی ها