سه سرنشین یک دستگاه خودروی پژو که به قصد ایجاد مزاحمت برای دو زن، خودرویشان را در شهرستان شهریار متوقف کرده و پس از درگیری در ربودن آنها ناکام مانده بودند، تحت‌تعقیب پلیس قرار گرفتند.
کد خبر: ۶۹۴۶۹۲

به گزارش جام‌جم، چند روز پیش دختر جوانی با حضور در شعبه هشتم بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان شهریار از سه مرد به اتهام مزاحمت خیابانی شکایت کرد.

وی گفت: روز حادثه همراه همسر برادرم به مرکز درمانی می‌رفتیم که راننده یک خودروی پژو سعی می‌کرد از خودروی ما سبقت بگیرد. به گمان این‌که او و همراهانش عجله دارند، به او راه دادم. دقایقی بعد متوجه شدم راننده هدفش سبقت نیست و قصد مزاحمت دارد. وقتی به او اعتراض کردم، توجهی نکرد و با حرکت‌های پرخطر در مسیر حرکت مرا در رانندگی دچار مشکل می‌کرد و هر لحظه احتمال می‌رفت خودرویمان واژگون شود و حادثه‌ای رخ دهد. شاکی اضافه کرد: سرانجام در یکی از محله‌های شهریار، راننده مزاحم سد راهم شد و بناچار خودرویم را متوقف کرد.آنها مرا پیاده و کتکم زدند. قصد داشتند به‌زور مرا با خود ببرند که مردم به کمکم شتافتند و نجاتم دادند. بنابراین متهمان پرونده تحت تعقیب قرار گرفتند. جستجو برای دستگیری آنها ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها