با حمیدرضا آذرنگ، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون

حبه انگور مرا بازیگر کرد

حمید آذرنگ در سریال جاده قدیم نقش یک جوان روستایی را بازی می‌کند که همراه همسر و برادر همسرش از روستا به شهر می‌آید، گم شدن گاو آنها در شهر ماجراهایی را برای آنها رقم می‌زند.
کد خبر: ۶۸۹۹۹۸

آذرنگ درباره این نقش به مهر گفت: من در سریال جاده قدیم نقش نعمت، جوانی روستایی را بازی می‌‌کنم که در تهران سرایدار است. نعمت که عاشق دختر عمویش است با او ازدواج می‌کند و او را هم به تهران می‌آورد.

وی ادامه داد: یکتا ناصر نقش همسر من و شهرام حقیقت‌دوست نقش برادر او را بازی می‌کند. ما در روستا ازدواج می‌کنیم، به شهر می‌آییم و در شهر ماجراهایی اتفاق می‌افتد که بخشی از آنها با یک گاو مرتبط است.

آذرنگ درباره گریم خود در این سریال که عبدالله اسکندری آن را طراحی کرده، گفت: گریم من در این سریال معجزه دست‌های عبدالله اسکندری است که در کارهای متفاوت توانایی، قدرت و نبوغ را در دست‌های وی دیده‌ایم زمانی که خودم را با این گریم دیدم تعجب کردم و باورم نمی‌شد.

این بازیگر درباره جاده قدیم که فضایی طنز دارد و حضورش در این سریال و سریال شاهگوش امکان دارد او را تبدیل به بازیگر کمدی کند و نقش‌های جدی دیگر به او پیشنهاد نشود، گفت: من در تئاتر نقش‌های مختلفی را بازی کرده‌ام در سینما هم بازی‌های گوناگونی را به‌عهده گرفته‌ام، بنابراین با تجربیاتی که دارم، نمی‌گذارم به بازیگر کمدی تبدیل شوم با این حال معتقدم که باید درست انتخاب شوم و درست انتخاب کنم تا مردم هم فقط یک وجه مرا ببینند.

وی افزود: اما این اتفاق افتاده که زمانی که بازیگری در یک ژانر موفق می‌شود در همان ژانر باقی می‌ماند.

وی در پاسخ به این پرسش که در خلق موقعیت‌های جدید چقدر بازیگر سهم دارد، گفت: به نظر من در هر کاری باید شرایط و موقعیت‌های درستی اتفاق بیفتد تا من بتوانم به کمال این موقعیت کمک کنم.

آذرنگ افزود: در حرفه ما، اتفاقات بیشتر به شکل گروهی رخ می‌‌دهد. به طور مثال اگر گریم و لباس من نبود شاید نمی‌توانستم در اجرای نقش‌ام موفق شوم، بنابراین همه دست به دست هم می‌دهند تا یک اثر به موفقیت برسد.

سریال جاده قدیم در 26 قسمت 40 دقیقه‌ای به نویسندگی امید سهرابی و به تهیه‌کنندگی علی تقی‌پور تولید می‌شود، در این سریال یکتا ناصر نقش زینت را بازی می‌کند و شهرام حقیقت‌دوست ایفاگر نقش برادر زینت را بازی می‌کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها