معاون امور استان‌های سازمان صدا و سیما خبر داد

افزایش پوشش دیجیتال کشور به 90 درصد

معاون امور استان‌های سازمان صدا و سیما از رشد کیفی تولیدات مراکز در جشنواره هجدهم و افزایش پوشش دیجیتال کشور به 90 درصد تا پایان امسال خبر داد.
کد خبر: ۶۶۶۱۴۷
افزایش پوشش دیجیتال کشور به 90 درصد

به گزارش روابط عمومی صدا و سیمای مرکز خراسان شمالی، کیومرث طهماسبی در حاشیه بازدید از بخش‌های مختلف این مرکز با بیان اینکه گذر از پخش آنالوگ به دیجیتال از اولویت‌های نخست سازمان صدا و سیما است، گفت: هم اکنون 80 درصد مردم کشور از پوشش شبکه‌های دیجیتال بهره‌مند هستند که این رقم در خراسان شمالی 85 درصد است.

وی همچنین جشنواره هجدهم تولیدات رادیو و تلویزیونی مراکز استان‌ها را فرصتی برای آسیب‌شناسی، ارزیابی و بررسی نقاط ضعف و قوت تولیدات مراکز استان‌ها برشمرد و افزود: این جشنواره با حضور حدود یک‌هزار هنرمند از سراسر کشور، خرداد ماه امسال در تبریز برگزار می‌شود.

طهماسبی از رشد قابل ملاحظه آثار رسیده به جشنواره به لحاظ کیفی خبر داد و گفت: هم اکنون آثار در بخش‌های مختلف در حال بررسی است.

وی اظهار کرد: حوزه فرهنگ و سبک زندگی ارتباط مستقیمی با هم دارند و برنامه‌سازان به این حوزه‌ها به صورت مصداقی ورود کنند و از کلی‌گویی در امر برنامه‌سازی پرهیز شود.

طهماسبی معاون امور استان‌های سازمان در نشست شورای مدیران مرکز نیز با اشاره به نام‌گذاری سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی از سوی مقام معظم رهبری گفت: در حوزه فرهنگی کار جمعی است که می‌تواند ما را در پیشبرد اهدافمان کمک کند.

وی با اشاره به اینکه اگر مأموریت صدا و سیما برنامه‌سازی است این امر بجز با کار جمعی و گروهی به سرانجام نمی‌رسد، اظهار کرد: برنامه‌سازان ما باید به حوزه رفتارهای فرهنگی در جامعه توجه کنند.

معاون امور استان‌های سازمان صدا و سیما با اشاره به فرمایش رهبری در خراسان شمالی در خصوص سبک زندگی تصریح کرد: سبک زندگی یعنی ایجاد آرامش در زندگی و برنامه‌سازان باید با پرداختن به مصادیق سبک زندگی نسبت به این امر فرهنگ‌سازی را انجام دهند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها