سعید راد دربخشهایی از گفت وگوی خود با بانی فیلم در پاسخ به سوال خبرنگار بانی فیلم که اعتراضات اخیر حاتمی کیا را به خاطر جایزه نبردن در جشنواره دانسته ،جواب جالبی داده است .
کد خبر: ۶۵۸۲۴۲
سعید راد :دعوای حاتمی کیا به خاطر سیمرغ نیست

به گزارش پارس توریسم این پرسش و پاسخ به شرح زیر است :

بانی فیلم :چ بهترین فیلم حاتمی کیا در همه این سال هاست و واضح است که داوران جشنواره به هر دلیل درباره این فیلم دچار اشتباه شده اند ولی این دلیل نمی شود که ایشان که برای فیلم های متوسطش هم قبلاً سیمرغ برده، این طور به همه حمله کند و همیشه طلبکار باشد

سعید راد :من فکر می کنم قضیه خیلی مهم تر از سیمرغ و داوری جشنواره و این مسائل است. این دعوا قطعاً برای جایزه جشنواره نیست چون کسی سیمرغ را گرفته که مورد قبول آقای حاتمی کیاست. آقای درویش سیمرغ را گرفته و تعریفی که آقای حاتمی کیا از آقای درویش در قم کرد را تا حالا هیچ کس نکرده بود.

حاتمی کیا دل بزرگی دارد. من 5 ماه شب و روز با حاتمی کیا بودم و بر اساس شناختی که دارم حرف می زنم. انتقاد حاتمی کیا هر دلیلی داشته باشد ریشه اش قطعاً نبردن سیمرغ نیست. حاتمی کیا خیلی بزرگ تر از این حرف هاست وگرنه نمی توانست «به رنگ ارغوان» بسازد. نمی توانست «بوی پیرهن یوسف» بسازد. «بوی پیرهن یوسف» را یک آدم عاشق ساخته.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها