در یک اتفاق جالب در شهرستان فریدونکنار، فردی که برای گرفتن خلافی موتور خود به پلیس+۱۰ مراجعه کرده بود با قبض جریمه‌ای رو به رو شود که ۳ تخلف ثبت شده در یک زمان و در شهرهایی متفاوت حیرت وی را برانگیخت. انتشار این ماجرا نیز اکنون به یکی از موضوعات داغ رسانه‌ها تبدیل شده است.
کد خبر: ۶۵۵۳۲۴

فروشنده کفش که برای گرفتن خلافی موتور خود به پلیس+10 مراجعه می کند با قبض جریمه ای رو به رو شده که حیرت وی را بر می انگیزد.

تخلف اول مربوط به شهرستان فرد مورد نظر و دو تخلف دیگر در یک روز و در یک ساعت در خیابان امام شهرستان بهشهر ذکر شده و شرح تخلف عدم توجه به اخطار و تذکر پلیس و مورد دوم عبور از محل ممنوع و ورود ممنوع بوده است و نحوه تحویل دوبرگی قید شده است.

نکته جالب اینجاست که وی میگوید با این موتور هرگز حتی به شهرستان بابلسر نرفته است.

بر اساس برگه ای که پلیس+10در خلافی وسیله نقلیه این فرد ذکر کرده ساعت اعمال جریمه 12:25 دقیقه است، در حالی که او میگوید در این ساعت مشغول جمع نمودن بساط فروشگاه خود بوده.

وی ضمن ابراز شگفتی از این موضوع گفت: مبلغ یکصد هزار تومان در مجموع باید به عنوان جریمه پرداخت نمایم در حالیکه از 40 هزار تومان آن کاملا بی خبرم. با توجه به اینکه بر اساس قانون باید برای احقاق حق خود به شهرستان بهشهر بروم همین مبلغ باید هزینه گردد تا معلوم شود این امر صحت دارد یا خیر و در ضمن اصلا معلوم نیست که این مبلغ بخشیده شود یا نه.|بلاغ نیوز

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها