چرا هیات مدیره موافق پروین است؟

مدیر عاملی پروین به شرط تزریق پول در پرسپولیس

راننده ای که نمی خواست ساک بازیکنان را تحویل بدهد

چرا پرسپولیس را سنگباران کردند؟

پرسپولیس پس از دیدار با فولاد در جام حذفی در راه بازگشت به تهران اتفاقات تلخی را از سر گذراند.
کد خبر: ۶۳۹۶۷۸
چرا پرسپولیس را سنگباران کردند؟

سایت جام جم ورزشی - پرسپولیس در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی روز گذشته در اهواز مغلوب فولاد خوزستان شد تا وداع تلخی با جام حذفی داشته باشد.

پس از این باخت پرسپولیسی‌ها هنگام بازگشت به سمت فرودگاه ناگهان با تعدادی هوادار نما روبه‌رو شدند که این هواداران با زدن سنگ به شیشه اتوبوس قرمزپوشان دو شیشه را شکستند و برای قرمزپوشان دردسرساز شدند.

به همین دلیل برای حفظ امنیت بازیکنان پرسپولیس به جای نشستن روی صندلی در راهروهای اتوبوس نشستند. اما نکته جالب این بود که پس از اینکه پرسپولیسی‌ها به فرودگاه رسیدند و آماده رفتن به داخل هواپیما برای پرواز تهران شدند ناگهان راننده اتوبوس درهای ماشین خود را قفل کرد و گفت تا زمانی که به او 3 میلیون تومان پول خسارتش را ندهند ساک‌ها بازیکنان را تحویل نمی‌دهد.

این در شرایطی بود که این راننده کم کم قیمت پیشنهادی‌اش را بالا می‌برد و بازیکنان و کادر فنی البته در غیاب دایی که زودتر به تهران آمده بود به این راننده اعتراض داشتند.

کریم باقری و سیدجلال حسینی خسارت اتوبوس را پرداختند. جالب است بدانید که پرسپولیسی ها پس از حضور در فرودگاه متوجه شدند که خودشان باید بلیت بخرند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها