روزهای سخت در انتظار سلطان قرمزها

هیوندا سواری علی پروین /عکس

چرا هیات مدیره موافق پروین است؟

مدیر عاملی پروین به شرط تزریق پول در پرسپولیس

رییس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس می‌گوید، سرپرست یا مدیرعامل پرسپولیس تا انتهای فصل هنوز مشخص نیست.
کد خبر: ۶۳۹۷۱۴

محمدصادق اکبری  درباره نشست خود با وزیر ورزش و جوانان پیرامون شرایط مدیریتی تیم پرسپولیس اظهار کرد: شخص وزیر در مورد دو باشگاه استقلال و پرسپولیس نگاهی مبنی بر تقویت ساختارهای دو باشگاه دارد. او تاکید داشت که هیات مدیره باید کلیه امور را رتق و فتق کند؛ دقیقا همان بحثی که در ساختار شرکت‌ها وجود دارد. او در مورد شخص خاصی نظر نداشت و از آنجا که هیات مدیره روی پروین اجماع کرده بود، او هم این انتخاب را تایید کرد.

 

او ادامه داد: اعضای هیات مدیره روی پروین به جمع‌بندی رسیدند و همه ما او را به عنوان سرمایه ارزشمند باشگاه می‌شناسیم. پروین تاکید داشت که می‌تواند در این شرایط کمک‌های خیرین را جمع کند و امیدوارم این کار سریع‌تر انجام شود و با تزریق منابع مالی جدید این باشگاه از این نظر مشکلی وجود نداشته باشد.

 

اکبری در پاسخ به این سوال که آیا پروین تا انتهای فصل به عنوان سرپرست می‌ماند یا اینکه طبق گفته اعضای هیات مدیره در جلسه قبلی، مدیر عامل جدید در طول این هفته انتخاب می‌شود،‌ گفت: همه مسائل مشروط به عملکرد افراد است. اگر کارها به درستی انجام شود می‌توان یک تصمیم دائم گرفت اما در حال حاضر هیچ چیزی مشخص نیست و هنوز تصمیم قطعی برای حضور کسی تا پایان فصل به عنوان سرپرست یا مدیرعامل باشگاه نگرفته‌ایم.

 

او افزود: در حال حاضر بهترین گزینه‌ای که به نظرمان می‌رسید پروین است. به نظر من طرح این گونه مسائل، کمکی به پرسپولیس نمی‌کند و در حال حاضر همه اعضای تیم و باشگاه با یکدیگر هم قسم شده‌اند. دایی هم با قدرت به کارش ادامه می‌دهد و پروین هم خیلی محکم پشت او ایستاده است.

 

اکبری درباره اینکه پس از انتخاب پروین به عنوان سرپرست پرسپولیس واکنش‌های مثبت و منفی مختلفی در قبال این تصمیم ایجاد شد، به ایسنا گفت: ما اصلا به این بحث‌ها نمی‌پردازیم چرا که مشکلی از پرسپولیس حل نمی‌کند. ما به عنوان اعضای هیات مدیره یک تصمیم جمعی گرفته‌ایم و در این تصمیم همه جهات را هم در نظر گرفته‌ایم. از الان تا پایان فصل تیم شش بازی حساس دارد و همه باید کمک کنیم که در این بازی‌ها به موفقیت برسیم.

 

رییس هیات مدیره پرسپولیس در واکنش به حذف این تیم از جام حذفی نیز گفت: چیزی که من از بازی دیروز دیدم این بود که بازیکنان با تمام غیرت تلاش کردند و فوتبال جانداری را شاهد بودیم. این نشان می‌دهد کادر فنی و بازیکنان با تعهد کامل برای موفقیت پرسپولیس تلاش می‌کنند. البته باخت در ضربات پنالتی بارها برای تیم‌های بزرگ پیش آمده و این اتفاق چیزی از ارزش‌های اعضای تیم پرسپولیس کم نمی‌کند و تاثیری هم در تصمیم مدیریتی باشگاه و هیات مدیره ندارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها