کنسرت خواننده های پاپ و سنتی در شهرستان ها رونق گرفته است

دارکوب ها در اهواز، رستاک در یزد

گروه رستاک در تاریخ ۲۹ دی ماه سال جاری در شهر یزد به دیدار مخاطبان خود می‌رود و این در حالی است که گروه «دارکوب» هم که چند روز پیش کنسرت موفقی در تهران برگزار کرد، برای اجرای زنده به اهواز خواهد رفت.
کد خبر: ۶۳۴۷۹۱
دارکوب ها در اهواز، رستاک در یزد

سیامک سپهری رهبر گروه رستاک  گفت:  این اجرا در دو سئانس به خوانندگی بهزاد و فرزاد مرادی و در سالن شهید پاک‌نژاد یزد برگزار می‌شودو طبق معمول از قطعات آلبومهای قبلی گروه رستاک در این کنسرت به اجرا در خواهد آمد.
سپهری همچنین گفت: این کنسرت نیز در واقع ادامه کنسرت‌های قبلی گوه رستاک است که با حضور همیشگی نوازندگان ثابت آن اجرا خواهد شد. قطعاتی که قرار است در این کنسرت اجرا کنیم از آلبومهای قبلی رستاک است و یکی دوقطعه نیز از قطعات جدیدی است که تاکنون به اجرا در نیامده و شنیده نشده‌اند. تعداد قطعاتی که قرار است اجرا شود ۱۰ قطعه است و گروه تمرینات خود را ازهم اکنون آغاز کرده است.
وی با بیان اینکه اعضای گروه‌‌ همان اعضای قبلی هستند و تغییراتی در این زمینه صورت نگرفته است، گفت: فرزاد و بهزاد مرادی در کنار نواندگان گروه همچون پیران مهاجری، اکبر اسماعیلی‌پور، احمدپارسا، مهران خداوردی، سپهر سعادتی، نیما نیک طبع، دانوش اسدپور، کاوه سروریان ونگار اعزازی اعضای گروه رستاک هستند که در این اجرا نیز همراه ما خواهند بود. من نیز همچون گذشته سرپرستی گروه را عهده دار هستم.
شلوغ بازی در اهواز! 
همچنین  گروه دارکوب که سرپرستی آن بر عهده «همایون نصیری» است و جمعی از نوازندگان توانمند و صاحب نام در آن حضور دارند، 26 دی ماه سال جاری در سالن سینما هلال اهواز روی استیج می رود. این کنسرت در دو سانس (18 و 21) به همت شرکت آوای آیین برگزار می شود.
همایون نصیری، امید حاجیلی، مسعود همایونی، رضا کولغانی، پیتر سلیمانی پور، میلاد درخشانی، آرش پژند مقدم، حمزه مقدم، پویا نیکپور و محسن شریفیان در این کنسرت به هنرنمایی خواهند پرداخت.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها