چند روز پس از زنده شدن یک محکوم اعدامی در سردخانه بجنورد، خانواده این فرد روز گذشته در بیمارستان امام علی(ع) این شهرستان، از پشت پنجره اتاق مراقبت‌های ویژه با او ملاقات کردند.
کد خبر: ۶۰۷۸۵۴

به گزارش جام‌جم، محمدرضا ـ م، مرد محکومی که زنده ماندن او، آن هم 24 ساعت پس‌از زمان مرگ در سردخانه پزشکی قانونی، مورد توجه افکار عمومی قرار گرفته و اظهار نظر‌های متفاوتی در ارتباط با آینده او در رسانه‌های داخل و خارج کشور ارائه می‌شود؛ هر روز یک گام به سوی بهبود پیش می‌رود.

همسر این مرد اعدامی روز گذشته هنگام ملاقات با شوهرش در حالی که می‌گریست، به جام‌جم گفت: هنوز زنده ماندن شوهرم را که یک کارگر ساختمانی است، باور نمی‌کنم، خدا خواست تا او زنده بماند.

من دو دختر دارم که یکی از آنها دم بخت است و از روزی که این اتفاق افتاده، آنها مدام خدا را شکر می‌کنند و آرام و قرار ندارند.

ما تصمیم داریم اگر شوهرم اجازه حیات دوباره یافت، خانه‌ای را که در روستای غلامان بجنورد داریم، بفروشیم و آن را نذر امام رضا(ع) کنیم؛ چون اعتقاد داریم کمک امام رضا موجب زنده ماندن شوهرم، آن هم پس از مرگش شده است. همسر مرد اعدامی افزود: ما اجازه ملاقات از نزدیک را نداریم و ماموران، مراقبت از او را در بیمارستان به‌عهده دارند.

حال او بهتر از روز‌های قبل است و از پشت کرکره اتاقی که بستری است، برای من و فرزندانش دست تکان می‌دهد و ما منتظر تصمیم مسئولان هستیم تا ببینیم عاقبت شوهرم چه خواهد شد، اما بر این باوریم که لطف خداوند شامل حال ما شده است و محمدرضا همچنان نفس می‌کشد.

استفتا از آیت‌الله صافی‌گلپایگانی

از سوی دیگر روز گذشته دفتر آیت‌الله صافی گلپایگانی اعلام کرد، اعدام مجدد شخص قاچاقچی جایز نیست.

آیت‌الله صافی گلپایگانی در پی استفتا درباره اعدام دوباره شخص قاچاقچی اعلام کرد: در فرض سوال، اعدام چنین شخصی جایز نمی‌باشد. والله العالم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها