همزمان با هفته دفاع مقدس صورت می‌گیرد

تشییع و خاکسپاری ۵۵ شهید گمنام در ۱۴ استان

تشییع پیکر ۹۲ شهید دفاع مقدس در تهران

پیکر ۹۲ شهید تازه تفحص شده روز گذشته همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) از خیابان امام خمینی (ره) تا ستاد معراج با حضور خیل عظیم جمعیت عزادار تشییع شد.
کد خبر: ۵۹۳۵۸۷

به گزارش فارس، پیکر مطهر این شهدا که هم‌اکنون به ستاد معراج انتقال یافته است، پس از شناسایی و تشخیص هویت به خانواده‌هایشان تحویل داده می‌شود و در صورت عدم تشخیص هویت، این شهدا به عنوان شهید گمنام در سراسر کشور تشییع و به خاک سپرده خواهند شد.

نایب رئیس‌مجلس در مراسم تشییع پیکر این شهدا گفت: امروز متحدان آمریکا خوب می‌دانند ایران در قلب همه مسلمانان جهان قرار دارد و در مرزهای جغرافیایی خود محاصره نشده بلکه در لبنان، عراق، پاکستان، افغانستان، مصر، بحرین و سوریه با شعار بازگشت به ارزش‌های اسلامی و مقاومت در برابر نظام سلطه حضور دارد و این حضور بر اقتدار مردم افزوده است و ملت‌های مسلمان را نیز مقتدر کرده و این ملت‌ها خود را در کنار ملت ایران مقتدر می‌بینند؛ چرا که ملت ایران مقتدرانه در مقابل استکبار سخن می‌گوید.

حجت‌الاسلام سید محمدحسن ابوترابی‌فرد ایمان به حق و استقامت را از ویژگی‌های شهدا برشمرد و اظهار کرد: اگر می‌بینید آمریکا با همه قدرت نظامی، سیاسی و اقتصادی با هیمنه استکباری خود 33 سال است طعم ذلت و شکست را در جبهه دفاع مقدس، محاصره اقتصادی و از تهاجم به مقاومت اسلامی لبنان و محاصره غزه چشیده، به خاطر همین استقامت است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها