فیلم رزمی «قهرمان تای‌چی» در شبکه نمایش/احیای تای‌چی‌چوان در دهکده کونگ‌فوکاران

کد خبر: ۵۸۱۶۱۶
فیلم رزمی «قهرمان تای‌چی» در شبکه نمایش/احیای تای‌چی‌چوان در دهکده کونگ‌فوکاران

فیلم رزمی و ماجراجویانه «قهرمان تای‌چی» در دو قسمت از شبکه نمایش پخش می‌شود. این فیلم محصول سال ۲۰۱۲سینمای چین به کارگردانی استفان فونگ است و چیا لو چانگ، کو فو چن و هسیائو تسه چنگ فیلمنامه آن را نوشته‌اند. داستان فیلم در مورد زندگی یانگ لو چان یکی از معروف‌ترین استادان کونگ‌فوی چین است که در اواخر قرن نوزدهم محبوب‌ترین سبک رشته رزمی تای چی چوان را پایه‌گذاری کرد.

داستان این فیلم در اواخر قرن نوزدهم در شمال چین می‌گذرد. پسر جوانی به نام یانگ لو چان می‌خواهد یکی از سبک‌های کونگ فو را یاد بگیرد. او به روستای دورافتاده‌ای به نام چن می‌رود. جایی که تقریبا تمام اهالی آن رزمی‌کار هستند و به دلیل خدمتی که به اهالی دهکده می‌کند، دختری به نام یون یانگ که دختر بهترین استاد این دهکده است قبول می‌کند که با او ازدواج کرده و این سبک را به او آموزش دهد...

یوان شیاوچائو در نقش یانگ لو چان، کی شو در نقش مادر یانگ، تونی لونگ کا فای در نقش استاد چن چانگ، استفان فونگ در نقش نان، آنجلا بیبی در نقش یون یانگ و ادی پنگ در نقش فانگ زی جینگ در این فیلم بازی کرده‌اند.

«قهرمان تای‌چی» با حدود چهل میلیون دلار هزینه ساخته شده‌است. کوفو چن تهیه‌کنندگی، جیسون پومرانتز مدیریت تولید، ایشیدا کاتسونوری آهنگسازی و یو فای لای و پیتر انگور فیلمبرداری فیلم سینمایی «قهرمان تای چی» را بر عهده داشته‌اند. سامو هونگ کام-بو هم کارگردان صحنه‌های اکشن فیلم بوده‌است.

«قهرمان تای چی» با سرپرستی حسین خدادادبیگی برای پخش از سیما دوبله شده‌است و گویندگانی چون کسری کیانی (یانگ)، رزیتا یاراحمدی (یونیانگ)، همت مومی وند (استاد چن)، بیژن علی محمدی (ژائو)، مریم رادپور (کلر)، امیر حکیمی (زای چانگ)، علی منانی (نان) و سعید مقدم منش (فرمانده) در آن صحبت کرده‌اند.

فیلم سینمایی «قهرمان تای چی» در دو قسمت ساعت ۲۳روزهای دوشنبه و سه‌شنبه ۳۱تیر و اول مرداد ماه و تکرار آن ساعت ۱بامداد چهارشنبه و پنجشنبه از شبکه نمایش پخش می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها