«ورزش از نگاه دو» متحول می شود

مخاطبان برنامه ورزش از نگاه دو که سال‌هاست از شبکه دو سیما پخش می‌شود، در ماه رمضان نمی‌توانند تماشاگر این برنامه باشند، اما قرار است بعد از ماه مبارک رمضان ورزش از نگاه دو با تغییرات اساسی بازگردد.
کد خبر: ۵۷۹۸۸۰
«ورزش از نگاه دو» متحول می شود

مهدی آذرمکان، مدیر گروه اجتماعی، اقتصادی و ورزش شبکه معتقد است، هر برنامه‌ای نیاز به تغییر و تحول اساسی دارد. او در این باره به ایسنا گفت: ما نه‌تنها از دست‌اندرکاران کنونی برنامه‌ها، بلکه از طراحان و تهیه‌کنندگان دیگر هم خواسته‌ایم تا ایده‌ها و پیشنهادهای اجرایی خود را در اختیار ما بگذارند. پس از دریافت طرح‌ها و پیشنهادها، بررسی‌های کارشناسی صورت می‌گیرد و در صورتی که مشخص شود ایجاد تغییرات یا حتی تحول اساسی در ساختار یک برنامه می‌تواند ما را در دستیابی به اهدافمان که مهم‌ترین آن رضایت مخاطبان و بینندگان برنامه‌هاست، کمک کند، به سرعت اقدام خواهیم کرد.

آذرمکان درباره ایجاد تغییر در برنامه ورزش از نگاه دو گفت: در بررسی‌هایی که طی چند ماه اخیر انجام شد به این نتیجه رسیدیم که باید تغییراتی را در محتوای برنامه قدیمی «ورزش از نگاه دو» ایجاد کنیم. در این خصوص از تهیه‌کننده برنامه و همچنین برخی دیگر از دوستان، تهیه‌کنندگان و برنامه‌سازانی که تجربه فعالیت در حوزه ورزش را داشتند نیز خواستیم تا طرح‌های خود را تهیه و در اختیار بگذارند. همزمان با دریافت ایده‌ها، نشست‌های تخصصی و کارشناسی را هم به منظور بررسی نقطه نظرات و طرح‌های ارائه شده برگزار کردیم که نتایج مطلوبی را هم در پی داشته و ان‌شاءالله بزودی در سری جدید برنامه‌ها، همه شاهد آن خواهند بود.

به گفته آذرمکان، سری جدید برنامه «ورزش از نگاه دو» کاملا متفاوت با آن چیزی است که طی سال‌های متمادی تولید و پخش شده است. آذرمکان تصریح کرد: «ورزش از نگاه دو» نه تنها ساختار و شیوه این برنامه تغییر خواهد کرد، بلکه چه از لحاظ ساختار، چه از نظر محتوا و چه از نظر پردازش و اجرا به برنامه‌ای متفاوت با تمام برنامه‌های ورزشی تلویزیون، تبدیل خواهد شد. من یقین دارم که «ورزش از نگاه دو» در سری جدید، حاوی تکنیک‌های برتر برنامه‌سازی تلویزیون در عرصه ورزش خواهد بود.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها