ماموران با شلیک گلوله، متهم زن را دستگیر کردند

مردی همسرش را طعمه سرقت می‌کرد

مردی که همسرش را نیمه‌های شب طعمه قرار می‌داد تا از شهروندان زورگیری کند، توسط پلیس دستگیر شد.
کد خبر: ۵۷۶۴۰۵

به گزارش باشگاه خبرنگاران، در پی شکایت چند نفر از شهروندان و اهالی امامزاده عبدالله در جنوب غرب تهران در ارتباط با این که یک دختر و پسر جوان با یک دستگاه موتورسیکلت از آنان زورگیری کرده‌اند، پرونده‌ای تشکیل و رسیدگی به آن از سوی ماموران کلانتری 119 مهرآباد جنوبی آغاز شد.

مأموران تجسس کلانتری با شناسایی مالباختگان دیگر تصاویر متهمان را در اختیار واحدهای گشت منطقه قرار دادند تا این که شامگاه ششم تیر، ماموران کلانتری 119 مهرآباد جنوبی در خیابان امامزاده عبدالله به یک دستگاه موتورسیکلت بدون پلاک که زن و مردی راکبان آن بودند، ظنین شده و به بررسی موضوع پرداختند.

مأموران در ادامه دریافتند این افراد همان متهمان تحت تعقیب هستند. با دستور توقف به زن و مرد موتور سوار آنها بدون توجه به هشدار پلیس فرار کردند. در ادامه تعقیب و گریز، ماموران با قانون به‌کار‌گیری سلاح، به موتورسیکلت شلیک کردند.

با شلیک ماموران مرد راکب کنترل موتور سیکلت را از دست داد و زن ترک نشین به زمین افتاد.

ماموران، زن متهم را که مصدوم شده بود، دستگیر و به کلانتری منتقل کردند.

در تحقیقات اولیه زن جوان به ماموران گفت: همراه نامزدش( فرد متواری شده) شب‌ها به خیابان‌های اطراف امامزاده عبد‌الله می‌آمدند و وی به درخواست نامزدش در کنار خیابان به عنوان طعمه قرار می‌گرفت و نامزدش که در کوچه پنهان می‌شد، به کسانی که قصد سوار کردن دختر جوان را داشتند، حمله ور می‌شد و اموالش را سرقت و فرار می‌کردیم.

سرهنگ قاسم باقری شاد، رئیس کلانتری 119 مهرآباد جنوبی در این باره گفت: دختر جوان در ادامه تحقیقات درتماس با نامزدش، وی را وادارکرد خود را تسلیم پلیس کند که این متهم نیز خود را تسلیم کرد.

با تشکیل پرونده‌ای در این زمینه، متهمان برای ادامه تحقیقات تحویل پلیس آگاهی شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها