نمایشگاه‌های گروهی در گالری‌ها

علاقه‌مندان به هنرهای تجسمی می‌توانند این هفته از چهار نمایشگاه متنوع و متفاوت از هم که در اینجا به شما پیشنهاد می‌کنیم، بازدید کنند.
کد خبر: ۵۷۵۸۴۲
نمایشگاه‌های گروهی در گالری‌ها

آثار «سه نسل هنرمندان هنرهای تجسمی»

نمایشگاه «سه نسل هنرمندان هنرهای تجسمی» در گالری آرت سنتر در حال برگزاری است. این نمایشگاه شامل 70 اثر از 70 هنرمند است و آثاری از محمد احصایی، تاها بهبهانی، فرامرز پیلارام، صداقت جباری، اسماعیل مرضایی، جواد نوبهار، رضا بانگیز، منوچهر معتبر، ژازه طباطبایی، مصطفی دشتی و... در معرض دید عموم قرار گرفته است.

از ویژگی‌های این نمایشگاه گردشی بودن آثار است که هر هفته سری جدیدی از آثار این هنرمندان در نمایشگاه به نمایش در خواهد آمد که باعث می‌شود علاقه‌مندان در یک فضا و در یک مدت زمان مشخص تعداد بیشتری از آثار هنرمندان را ببینند.

نمایشگاه سه نسل هنرمندان هنرهای تجسمی تا سی‌ام تیر در گالری آرت سنتر دایر است و علاقه‌مندان می‌توانند همه روزه برای بازدید از نمایشگاه به خیابان شریعتی‌، شمال غربی پل صدر مراجعه کنند.

نمایشگاه عکس «دیوارهای شهر من»

نمایشگاه گروهی عکس با عنوان «دیوارهای شهر من» از هفتم تیر به مدت ده روز در گالری آرته برپا شده است.

در این نمایشگاه عکس‌های آبتین آبتین، فرهاد آذرین، آریا ابوالحسنی، مونا بزرگی، هوفر حقیقی، گلریز خالقی، منصور شمسی، امید طاری‌فرد، لیلا ظلی، آرزو عمیدی، فائقه کلانتری، سارا مسینایی، رضا منصوری‌نژاد، نسترن محمدی، محمدرضا ماندنی، مهسا مرسی و زروان روح‌بخشان در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفته است.

این نمایشگاه تا هفدهم تیر از ساعت 16 تا 21 برپاست و علاقه‌مندان برای تماشای آثار می‌توانند به گالری آرته واقع در کردستان جنوب، پایین‌تر از همت، خیابان شیراز جنوبی، بلوار علیخانی، بیست متری گلستان، 12 متری دوم، پلاک 3 مراجعه کنند.

چهل هنرمند زن در گالری الهه

آثار 40 نقاش، مجسمه‎ساز و عکاس زن در گالری الهه به نمایش گذاشته شده است. الهه جواهری، مدیر گالری الهه درباره این نمایشگاه می‌گوید: چندی پیش ما نمایشگاهی را با همکاری موسسه آرت کانتارای بلژیک در سه کشور بلژیک، یونان و لهستان برگزار کردیم که هنرمندان شرکت‌کننده در این نمایشگاه از نهم تیر آثار خود را در گالری الهه به نمایش گذاشته‌اند.

40 هنرمند زن در این نمایشگاه آثار نقاشی، مجسمه و عکس خود را به نمایش گذاشته‌اند که به دلیل فضای کم این هنرمندان به دو گروه تقسیم شده‌اند؛ گروه نخست آثار خود را از نهم تا سیزدهم تیر به گالری الهه می‎آورند و گروه دوم از پانزدهم تا نوزدهم تیر مهمان این گالری خواهند بود.

این نمایشگاه تا نوزدهم تیر در گالری الهه برپاست و علاقه‎مندان به بازدید از آن می‏‌توانند به نشانی خیابان آفریقا، خیابان تور، بن‌بست امنیت، پلاک3 مراجعه کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها