شاکی در دادسرا ادعا کرد سنگ الماس مانند او 50 میلیارد تومان ارزش دارد

دستور قضایی برای یافتن سنگ گرانقیمت

مردی که با امانت گرفتن یک سنگ قدیمی گرانقیمت از یک شهروند تهرانی متواری شده بود، دستگیر شد.
کد خبر: ۵۷۵۳۷۷

به گزارش جام‌جم، چندی پیش مردی با حضور در شعبه 11 بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه 2 تهران، از مردی به اتهام پس ندادن قطعه سنگ قیمتی که ارزش میلیاردی داشت، شکایت کرد.

شاکی گفت: مدتی پیش با مردی که در زمینه خرید و فروش کالا فعالیت داشت و مدیرعامل یک شرکت بود، آشنا شدم و پس از چند بار معامله با وی، اعتمادم به او جلب شد.

وی افزود: از سال‌ها پیش یک قطعه سنگ قدیمی الماس مانند داشتم و می‌خواستم آن را بفروشم. بنابراین موضوع را با آن مرد در میان گذاشتم و قرار شد در فروش سنگ قیمتی به من کمک کند.

وی اضافه کرد: من و فرد مذکور برای بررسی قیمت سنگ الماس مانند به چند طلافروشی رفتیم که آنها نظر دادند آن سنگ 50 میلیارد تومان ارزش دارد.

شاکی گفت: به این ترتیب قرار شد آن مرد در قبال ارائه دستنوشته‌ای، سنگ قیمتی را نگهداری و برایم مشتری پیدا کند، اما پس از مدتی هیچ خبری از او نشد.

مرد امانتدار، سنگ قیمتی را پس نداد

وی خاطرنشان کرد: با ظنین شدن به موضوع، به دفتر کارش رفتم و از او خواستم سنگ قیمتی ام را پس دهد اما از این کار خودداری و ادعا کرد سنگ قیمتی به او تحویل نداده‌ام.

دستنوشته‌اش را مبنی بر امانت گرفتن آن سنگ به او نشان دادم اما توجهی به موضوع نکرد و پس از مشاجره مرا از دفتر کارش بیرون انداخت.

با شکایت این مرد، پرونده در اختیار مرکز پلیس تهران قرار گرفت و مدیر عامل شرکت تجاری چند روز پیش دستگیر شد.

انکار به نگهداری سنگ گرانقیمت

متهم با انتقال به مرکز پلیس در بازجویی مدعی شد، سنگ گرانقیمت شاکی را به امانت نگرفته و اصلا نمی‌دانسته او چنین سنگ با ارزشی دارد و آن را تاکنون ندیده است.

حتی دستنوشته‌ای هم در رابطه با امانت گرفتن و نگهداری سنگ قیمتی به وی نداده و دستخط و امضایش جعل شده است.

بنابراین گزارش، برای متهم قرار قانونی صادر شد. تحقیقات تکمیلی از او برای مشخص شدن دیگر ابعاد پرونده ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها