سینمای شش بعدی برج میلاد در حالی هفته آینده افتتاح می‌شود که شهروندان در ایام نوروز می‌توانند از موزه سکه، گالری هنری، گنبد آسمان و بسیاری دیگر از برنامه‌های فرهنگی این برج دیدن کنند و هنرمندان و نمایندگانی از ده کشور جهان هم مهمان این برج خواهند بود.
کد خبر: ۵۴۸۲۸۷

به گزارش جام‌جم، نشست رسانه‌ای فرزاد هوشیار پارسیان مدیرعامل برج میلاد همراه با تشریح برنامه‌های جشنواره فرهنگی هنری نوروز میلاد روز گذشته برگزار شد. هوشیار پارسیان در این نشست گفت: بیش از صد غرفه با برنامه‌های مختلف فرهنگی در ایام نوروز در برج میلاد طراحی و اجرا می‌شود.

او افزود: با توجه به نوسانات قیمت ارز و کاهش سفرهای خارجی، تورهای تهرانگردی با دو محور بافت تاریخی و تهرانگردی موزه‌ای برگزار می‌شود و ما در این خصوص آمادگی پذیرش 250 نفر را روزانه داریم.

مدیرعامل برج میلاد ادامه داد: در حوزه تورهای تهران‌گردی در بافت تاریخی، شهروندان را به منطقه 12 برده و از 30 نقطه تاریخی بازدید خواهند کرد. در این مسیر علاقه‌مندان از سه برج طغرل به صورت رایگان، برج آزادی با تخفیف و برج میلاد بازدید می‌کنند. در بخش بازدید موزه‌ای نیز از باغ‌موزه دفاع مقدس، باغ‌موزه قصر و دیگر باغ موزه‌های تهران بازدید می‌کنند. بر همین اساس صد دستگاه خودرو و اتوبوس‌ ویژه برای بازدیدکننده‌های برج میلاد در ایام نوروز پیش‌بینی شده است.

هوشیار پارسیان درباره فعالیت صد غرفه در برج میلاد هم گفت: چادرهای عشایر، سفره‌های هفت‌سین اقوام ایرانی، آیین‌های اقوام ایرانی، غذاها و تنقلات اقوام و عشایر ایرانی همراه با سوغات و صنایع دستی استان‌ها در این غرفه‌ها به‌نمایش درمی‌آید و عرضه می‌شود.

به گفته مدیرعامل برج میلاد تهران، نمایندگانی از ده کشور که آیین‌های نوروزی را در کشورشان برپا می‌کنند، در جشنواره برج میلاد حاضر خواهند بود.

مدیرعامل برج میلاد در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به این‌که چهار فیلم سینمایی هم در ایام نوروز در برج میلاد اکران خواهد شد، گفت: شهروندان در ایام نوروز می‌توانند از موزه سکه، گالری هنری، گنبد آسمان و سینمای شش بعدی که هفته آینده افتتاح می‌شود، بازدید کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها