رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران سوادکوه از ارائه خدمات آموزشی به فرزندان شهدا و ایثارگران در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۵۴۸۱۰۵
ارائه خدمات آموزشی به فرزندان شهدا و ایثارگران

مصطفی کتابیان شامگاه جمعه در مراسم بزرگداشت تاسیس بنیاد شهید در کشور با اشاره به 22 اسفند سالروز تاسیس بنیاد شهید توسط امام راحل گفت: مفاهیم ایثار و شهادت، عمیق و انسان ساز هستند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران سوادکوه با تاکید بر اینکه برگزاری یادواره‌ها موجب انتقال فرهنگ شهید و شهادت می‌شود، افزود: حفظ ارزش‌ها و دستاوردهای خون شهدا و ترویج فرهنگ ایثار باید در جامعه گسترش یابد.

کتابیان از تشکیل 6 گروه از مسئولان سوادکوه برای دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران در سوادکوه خبر داد و افزود: ائمه جمعه، مسئولان و متنفذان فرهنگی و اجتماعی شهرستان عضو این گروه هستند.

وی به برگزاری طرح سپاس و دیدار هفتگی مسئولان شهرستانی با خانواده شهدا و ایثارگران اشاره و خاطرنشان کرد: ما در بنیاد شهید با حضور در جمع خانواده شهدا و ایثارگران، پیگیر فعالیت‌ها و رفع دغدغه‌های آنان هستیم.

کتابیان از حضور سه نخبه خانواده شهید و ایثارگر در سوادکوه خبر داد و یادآور شد: نخبه ورزشی و حافظ کل قرآن و نخبه علمی در سوادکوه حضور دارند.

عضو شورای اداری شهرستان سوادکوه از وجود 150 دانشجوی فرزند شهید و ایثارگر سوادکوه خبر داد و افزود: بررسی وضعیت تحصیلی این دانشجویان نیز در برنامه‌ ما قرار دارد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه 3 نفر از 10 شهید بنیاد شهید استان مازندران، سوادکوهی هستند، یادآور شد: فتح الله آستین، امامقلی رضایی و شبیر تقوی زاده از شهدای همکار ما در سوادکوه هستند.(فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها