اختصاصی جام جم ورزشی از پشت پرده غیبت 2 آبی پوش در قم؛

مجیدی و موسوی از نیمکت نشینی شاکی اند !

برخلاف آنچه در خبرها آمده است ، دلیل غیبت فرهاد مجیدی و ایمان موسوی در دیدار مقابل صبای قم مصدومیت آنها نیست بلکه شاکی بودنشان از نیمکت نشینی است.
کد خبر: ۵۴۶۳۴۳
مجیدی و موسوی از نیمکت نشینی شاکی اند !

 به گزارش جام جم ورزشی، هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال در شرایطی فردا(دوشنبه) با برگزاری دیدار استقلال تهران و صبای قم در ورزشگاه یادگار امام(ره) قم پیگیری می شود که این بازی تحت تاثیر مسایل و مشکلات مالی و همچنین اختلاف نظرهای فنی در اردوی آبی­ها قرار دارد.

در حالی که امروز در رسانه های مختلف از غیبت فرهاد مجیدی و ایمان موسوی در دیدار مقابل صبا به دلیل مصدومیت اخبار مختلفی مخابره شده است، اما خبرنگار ما کسب اطلاع کرد که این دو بازیکن به لحاظ جسمی هیچ گونه مشکلی برای حضور در این دیدار ندارند و غیبت آنها به نیمکت نشینی شان بر می­گردد.

 از یک طرف فرهادمجیدی کاپیتان نیمکت نشین استقلال که در نیم فصل دوم در معدود دقایقی برای تیمش به میدان رفته است ، به دلیل آنکه در دیدار استقلال مقابل الریان قطر سیر نیمکت نشینی اش ادامه داشت از این موضوع به شدت ناراضی بوده و رابطه او با امیر قلعه نویی تیره تر از قبل شده است. این در  حالی است که از سوی کادر پزشکی استقلال اعلام شد این بازیکن به دلیل آسیب دیدگی قادر به همراهی استقلال در قم نیست!

همچنین ایمان موسوی مهاجم سابق نفت تهران که در ابتدای نیم فصل دوم به استقلال پیوست به دلیل اینکه از سوی امیر قلعه نویی کمتر به بازی گرفته شده است به شدت از این موضوع ناراضی بوده و گفته می شود او به دلیل شرایط نامناسب روحی و عصبی بودنش از همراهی استقلال در قم، بازمانده است.

اضافه کنید به  این ماجرا،  اظهار نظر صبح امروز امیر قلعه نویی سرمربی استقلال درباره دلایل توقف تیمش مقابل الریان قطر که گفت:« یکسری اشتباهات فردی در این مسابقه رخ داد و از بزرگان تیم توقع داشتم بازی را در آن شرایط مدیریت کنند به عبارتی نه تنها از لحاظ تاکتیکی دچار اشتباه شدیم، بلکه مسابقه را مدیریت نکردیم.»

سجادی چوب لای چرخ آبی نگذاشته است

البته همه دغدغه های این روزهای استقلال فنی نیست و مسایل و مشکلات مالی بدجور در این تیم ریشه دوانده است، به طوری که نه تنها بازیکنان  از این شرایط ناخرسندند بلکه علی فتح الله زاده، مدیرعامل باشگاه هم  به شدت از این موضوع نگران است. تا جایی که او عصر روز شنبه به دفتر حمید سجادی معاون ورزش حرفه ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان رفت و علاوه بر برطرف کردن سوء تفاهم ایجاد شده با او، شرایط استقلال را تشریح و خواستار مساعدت فوری وزارت ورزش به استقلال شد تا این تیم به عنوان یکی از نمایندگان فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا آسیب نبیند.

فتح الله زاده در حالی به دیدار سجادی رفت که طی روزهای گذشته هشدار داده بود برخی مدیران وزارت ورزش و جوانان چوب لای چرخ استقلال می گذارند و می خواهد در دیدار با محمدعباسی وزیر ورزش و جوانان نام این افراد را فاش کند. مدیرانی که گفته می شود به زعم فتح الله زاده دو تن از معاونان وزارت ورزش و جوانان هستند .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها