ورزش دانشگاهی فرصت خوبی برای قهرمانان است

سجادی: قهرمان‌پروری یکی از مهم ترین کارهای ماست

کشتی گیران در اولین فرصت هدیه خود را دریافت می کنند

حمید سجادی: نامزد ریاست کمیته المپیک نمی‌شوم

حمید سجادی با بیان این که قصد نامزدی در انتخابات ریاست کمیته ملی المپیک را ندارد، گفت: به حدی مسئولیتم در وزارت ورزش و جوانان سنگین است که به فکر احراز مسئولیت دیگری نیستم.
کد خبر: ۵۴۵۷۷۳
حمید سجادی: نامزد ریاست کمیته المپیک نمی‌شوم


معاون قهرمانی و حرفه‌یی وزارت ورزش و جوانان در رابطه با حضورش در انتخابات آینده ریاست کمیته ملی المپیک گفت: تاکنون در این باره نه مطبی عنوان شده و نه این که قصد شرکت در انتخابات را دارم. چرا که در همین مسئولیتی که در وزارت ورزش و جوانان دارم باید دعا کنم که در این مسئولیت سنگین مفید و موفق باشم. ضمن این که خدا را شکر می‌کنم در حال حاضر که 42 ماه از زمان حضور و همکاری‌ام در وزارت ورزش و جوانان سپری می‌شود به حدی مراحل پرفراز و نشیب را پشت سر گذاشتم که به هیچ مسئولیت دیگری در سایر حوزه‌ها فکر نکردم.
سجادی در رابطه با کم رنگ شدن حضورش در صحنه‌های ورزشی از جمله جام جهانی کشتی آزاد و فرنگی تاکید کرد: روز آخر مسابقات خیلی دوست داشتم با حضور در سالن از نزدیک شاهد برگزاری مسابقات فینال باشم اما به دلیل این که مراسم شب سال مادرم بود، این فرصت را از دست دادم.

وی درباره زمان پرداخت هدایای کشتی‌گیران مدال آور جام جهانی، گفت: در حال برنامه‌ریزی هستیم و در اولین فرصت این هدایا به قهرمانان اهدا خواهد شد.
سجادی همچنین در خصوص تغییر روسای فدراسیون‌ها و این که تغییرات از چه زمانی شروع خواهد شد، خاطرنشان کرد: با توجه به زیاد بودن تعداد فدراسیون‌ها، نمی‌توانم به طور دقیق بگویم این تغییرات شامل چه فدراسیون‌هایی است و از چه زمانی شروع می‌شود، برخی از این تغییرات حمایتی است و برخی دیگر بر مبنای آیین‌نامه و اساسنامه است. گاهی وقت‌ها هم بی‌نظمی‌ مالی و سوء مدیریت سبب تغییرات می‌شود. بنابراین تغییرات جز لاینفک کار است و سعی شده تغییرات با کمترین حاشیه و اتلاف انرژی صورت بگیرد، اما متاسفانه بعضی افراد که شامل تغییرات می‌شوند مرتب به حاشیه‌ها دامن می‌زند که این امر به نفع ورزش نیست.

وی در گفت وگو با ایسنا اضافه کرد: امیدوارم اخلاق ورزش را در کار مدیریت بیشتر تقویت کنیم و به مرجع تصمیم گیرنده احترام بگذاریم و خود را همسو و هماهنگ با حرکت ورزش نشان دهیم. در حقیقت اگر زمانی من نوعی از پستم جدا شدم نباید به خاطر از دست دادن پستم شروع به حاشیه سازی کنم چون قرار نیست تا آخر عمرم در سمت معاون وزیر باقی بمانم.

سجادی گفت: طی 42 ماه خدمتم در وزارتخانه خدا را گواه می گیرم که هر روز سعی کردم تجربه جدیدی کسب کنم. با وجود این که طی این مدت دچار فراز و نشیب زیادی شدم، اما تا حد امکان تلاش کردم اشتباه‌هات خود را به حداقل برسانم.

وی گفت: بعضی وقت‌ها اگر قرار است به فردی پستی داده شود، اما بنا به دلایل مختلف داده نمی‌شود، شروع به شکایت و گله‌مندی از ما می‌کند و یا اگر فردی در پستی قرار می‌گیرد به خاطر بی انضباطی مالی و اداری و یا به دلیل عملکرد ضعیف‌، دچار تغییر می‌شود که از ما دلخور می‌شود. به هر حال چون در پایان سال 91 هستیم از تمام دوستان حلالیت می‌طلبم و تقاضا دارم با کنار گذاشتن حاشیه‌ها، کدورتها و سوء تفاهم ها با خوبی و نیکی از یکدیگر جدا شویم و به استقبال سال جدید برویم.

معاون قهرمانی و حرفه‌یی وزارت ورزش و جوانان افزود: تغییرات لازمه کار مدیریت است و در این باره سعی کردیم آن چیزی که به خیر و صلاح ورزش است در تغییر روسای فدراسیون‌ها رقم بخورد تا شاهد وفاق، همدلی و گذشت در ورزش باشیم.

وی در پاسخ به این سوال که انتخابات کمیته ملی المپیک چه زمانی برگزار خواهد شد، خاطر نشان کرد: در این باره مجمع تصمیم گیرنده است. مجمع جایگاه قانونی و هویتی در اساسنامه و کمیته ملی المپیک هر کشوری دارد و باید هر چه سریع‌تر در این باره موضع خود را تعیین کند. به هر صورت به عنوان عضو کوچک خانواده ورزش اعتقاد دارم تاخیر در انجام چنین کاری به خیر و صلاح ورزش کشور نیست، ضمن این که با شناختی که از افشارزاده، علی آبادی و اعضای هیات اجرایی کمیته ملی المپیک دارم، مطمئنم اعضای کمیته‌ دوست دارند انتخابات هر چه سریع‌تر برگزار شود و اگر برخی دوستان به این مساله دامن می‌زنند که انتخابات قرار است پس از انتخابات ریاست جمهوری برگزار شود، به دنبال ایجاد نفاق و تفرقه بین کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان هستند. باید مسیرها را در جهت برگزاری هر چه سریع‌تر انتخابات هموار کنیم تا به جهانیان نشان دهیم که در ایران برای پیشبرد اهداف ورزش خرد جمعی حاکم است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها