انعکاس موفق حماسه‌ای دیگر در رسانه ملی

حضور شکوهمند ملت بزرگ ایران در راهپیمایی 22 بهمن امسال با پوشش موفق خبری - تصویری رسانه ملی به جهانیان نشان داده شد.
کد خبر: ۵۳۹۸۱۷
انعکاس موفق حماسه‌ای دیگر در رسانه ملی

به گزارش روز دوشنبه جام‌جم آنلاین به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، ساعت‌ها قبل از شروع رسمی راهپیمایی 22بهمن امسال در سراسر کشور واحدهای مختلف خبری با استقرار و ایجاد جایگاه‌های ثابت در مسیرهای راهپیمایی از هوا و زمین ضمن به تصویر کشیدن لحظه به لحظه حضور پرشکوه مردم در خلق این حماسه با آنهاسهیم شدند.

صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران ضمن پخش مستقیم این راهپیمایی از شبکه‌های مختلف تلویزیونی ورادیویی وفاداری مردم به آرمان‌های انقلاب و رهبری را در سی وچهارمین پیروزی انقلاب اسلامی ثبت وضبط کرد.

 شبکه‌های مختلف تلویزیونی نیز با ایجاد جایگاههای مختلف در طول مسیر راهپیمایی با حضورمجریان و هنرمندان تلویزیونی ضمن همراهی با مردم برنامه‌های متنوع وجذابی را به صورت زنده اجرا کردند.

شبکه تلویزیونی پایتخت که با بیشترین دوربین و بیش از 50 نفر از عوامل تولیدی،فنی وهنری در ایستگاه آتش نشانی تهران در خیبان آزادی مسقر بود با اجرای برنامه‌های شاد توسط گروه رنگین کمان کودکان و نوجوانان را در این جشن ملی همراهی می‌کرد.

شبکه 2 سیما نیز برنامه‌های شاد ومفرحی را در مکان جنب پل یادگار امام با عمو پوررنگ وعمو قناد و فیتلیه‌ای‌ها به تماشای مردم گذاشت.

شبکه جوان، شبکه 3 سیما هم با دعوت از چهره‌های هنری و ورزشی محبوب مردم واجرای موسیقی زنده حال وهوای بهاری به جشن انقلاب و راهپیمائی 22 بهمن سال 91 داده بود.

همچنین دوربین‌های شبکه‌های 1 و قرآن سیما نیز که در برج آزادی، میدان انقلاب و میدان آزادی مستقر بودند نقاش خوبی برای حماسه آفرینی‌های مردم پایتخت از قاب تصویر بودند.

دوربین‌های شبکه‌های پرس تی وی، العالم، سحر و هیسپان تی وی برون مرزی رسانه ملی نیز روز 22 بهمن با حضور در میان مردم انقلابی ومومن تهران در حالیک 150 خبرنگار خارجی هم این حماسه عظیم مردمی را پوشش خبری می‌دادند با ثبت وشکار تصاویری جاویدان و ماندگار از سی وچهارذمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، شکوه وعظمن مردم ایران را به اقصی نقاط جهان مخابره کردند.

 واحد مرکزی خبر هم با حضور پرتلاش خبرنگاران وتصویر برداران توانست حماسه عظیم قشرهای مختلف مردم پایتخت را از زوایای گوناگون از طریق بالگرد و از سطح خیابان‌های تهران بطور زنده و ضبطی برای بخش‌های خبری شبکه‌های تلویزیونی ارسال کند.

دوربین شبکه خبر نیز با استقرار در طول خیابان آزادی روز پر کاری را پشت سر گذاشت این شبکه خبری که پخش زنده خودرا از ساعات نخست راهپیمائی آغاز نموده بود موفق شد حضور جشمگیر و قاطعانه وانقلابی مردم پایتخت را لحطه به لحظه به تصویر بکشد.

شبکه‌های رادیویی حوزه معاونت صدا هم همدوش همکاران خود توانستند صدای ملت باشند ودر این راه با تمام توان صدای حماسه مردم پایتخت در خیابان‌های تهران شدند.

عوامل رادیو ایران به مانند امواج دریا حماسه مردم پایتخت را فریاد زدند، این شبکه با اجرای برنامه شاد سلام کوچولو در غرفه میدان آزادی توانست موج زیبا وانقلابی در بین کودکان ایجاد کند، بطوری که کودکان انقلابی تهران چند ساعتی را میهمان این برنامه بودند.

رادیو جوان هم در دو نقطه خیابان آزادی، بیشترین مخاطبان را جذب خود کرده بود. این رادیو با برنامه‌های شاد و انقلابی ساعاتی را هم‌کلام با جوانان شد.

 همچنین رادیو‌های قرآن، تهران، سلامت وفصلی نیز در مناطق مختلف خیابان آزادی، میدان انقلاب و میدان آزادی به پخش برنامه‌های زنده و شاد با حال وهوای سی وچهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی پرداختند.

در مراسم با شکوه 22 بهمن امسال در تهران مردم پایتخت از مجریان، هنرمندان وبازیگران برنامه‌های شبکه‌های رادیویی وتلویزیونی رسانه ملی استقبالی گرم کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها