مردی که پس از شنیدن پاسخ منفی از دختر مورد علاقه‌اش‌، قصد ربودن وی را داشت، با مداخله مردم فرار کرد و در پی تجسس‌های پلیسی دستگیر شد.
کد خبر: ۵۱۰۳۷۰

متهم تصاویر خصوصی دختر دانشجو را که از گوشی تلفن همراه او دزدیده بود، بر دیوار دانشگاه و خانه دختر جوان و همسایگان وی چسبانده بود.


به گزارش جام‌جم، اوایل مهر امسال دختر جوانی همراه همکلاسی‌اش وقتی از دانشگاهی در شمال غرب تهران خارج شده و در حال بازگشت به خانه‌شان بودند، یک خودروی پژو مقابلشان توقف کرد.


دو دختر جوان قصد فرار داشتند که راننده جوان راهشان را سد کرد. یکی از دختران با دیدن مرد جوان ـ که خواستگار قبلی او بود ـ به او گفت اگر برایشان مزاحمت ایجاد کند، با پلیس تماس می‌گیرد.


اقدام برای آدم​ربایی


مردجوان بی‌آن‌که به حرف‌های دختر جوان توجهی کند، به سمت وی حمله‌ور شد و تلاش کرد او را به زور سوار خودرو کند.


دختر دیگر که جان دوستش را در خطر می‌دید، به کمک او آمد، اما تلاش‌هایش بی‌نتیجه بود. خواستگار مزاحم کشان‌کشان دختر جوان را به سمت خودرویش می‌برد و تهدید می‌کرد اگر مقاومت کند، او را خواهد کشت.


در همین موقع رهگذران که با شنیدن صدای کمک‌خواهی دو دختر جوان متوجه ماجرا شده بودند برای نجات دختر به سمت آنها رفتند که مرد جوان فریادزنان گفت این یک دعوای خانوادگی است و کسی دخالت نکند.


اما وقتی دختر دیگر به سمت مردم رفت و گفت، این مرد مزاحمشان شده و قصد ربودن دوستش را دارد، مردم با سد کردن راه مرد جوان و حمله به وی، دختر جوان را از دست او نجات دادند و قصد دستگیری آدم‌ربا را داشتند که وی با گاز اشک‌آور به مردم حمله کرد و از محل متواری شد.


یکی از شاهدان حادثه به تعقیب متهم فراری پرداخت اما وی در شلوغی شهر ناپدید شد.


با نجات دختر جوان، موضوع به پلیس گزارش شد و با حضور ماموران انتظامی در محل حادثه، دو دختر جوان برای تحقیقات به پلیس آگاهی منتقل شدند.


تهدید به اسیدپاشی از سوی خواستگار


ابتدا دختر نجات یافته به پلیس گفت: چندی پیش مرد جوان ـ متهم فراری ـ به خواستگاری‌ام آمد و خود را فردی پولدار و از خانواده‌ای سرشناس معرفی کرد. پس از مشورت با خانواده‌ام، قرار شد مدتی با او و خانواده‌اش رفت و آمد داشته باشیم تا شناخت بیشتری نسبت به یکدیگر پیدا کنیم.


وی اضافه کرد: در جریان این رفت‌و‌آمد‌ها متوجه شدیم، پسر جوان به مواد مخدر شیشه معتاد بوده و کار مناسبی هم ندارد و خانواده‌اش این موضوع را از من و خانواده‌ام پنهان کرده‌اند. پس از آن دیگر تمایلی به ادامه ارتباط با این خانواده نداشتم و به خواستگاری پسرشان پاسخ منفی دادم و خواستم مرا فراموش کند.


انتشار تصاویر خصوصی


دختر جوان با اشاره به مزاحمت‌های متهم فراری گفت: مرد خواستگار ابتدا با ارسال پیامک‌های تهدیدآمیز برایم مزاحمت ایجاد می‌کرد و می‌خواست مرا وادار به ازدواج کند و تهدید کرد در غیر این صورت با اسید چهره‌ام را می‌سوزاند تا نتوانم ازدواج کنم.


دختر جوان در ادامه گفت: مزاحمت‌های خواستگار ادامه داشت تا این‌که یک روز با سد کردن راهم در خیابان، گوشی تلفن همراهم را دزدید و متواری شد. چند روز بعد که در این ارتباط شکایت کردم، گوشی‌ام را برایم در حالی پس فرستاد که از سیمکارت و کارت حافظه آن خبری نبود.


شاکی اضافه کرد: چند روز بعد از طریق مسئولان حراست دانشگاه مطلع شدم عکس‌هایم روی دیوار و تابلوی اعلانات دانشگاه نصب شده است. دیگر اطمینان یافتم کار خواستگار مزاحم بوده است. مزاحمت‌ها همچنان ادامه داشت تا این‌که وی همان عکس‌ها را دوباره چاپ کرده و روی در و دیوار خانه‌مان و خانه تعدادی از همسایه‌ها چسباند و آبروی من و خانواده‌ام را در محله‌مان برد.


وی با اشاره به ماجرای آدم‌ربایی ناموفق مرد خواستگار گفت: روز حادثه من و یکی از دوستان همکلاسی‌ام در راه بازگشت به خانه‌ بودیم که خواستگار مزاحم دوباره راهمان را سد کرد و این بار پس از کتک زدن من در خیابان، قصد ربودن مرا داشت که با دخالت رهگذران از محل حادثه گریخت.


در پی اظهارات دختر جوان، ماموران به تحقیق از دوست وی و دیگر شاهدان حادثه پرداختند و معلوم شد، آنها مانع ربوده شدن شاکی در خیابان شده​اند.


در پی این آدم‌ربایی ناموفق، پرونده‌ای در شعبه دوازدهم بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه 2 تهران تشکیل شد و پلیس تحقیقات برای دستگیری مرد آدم‌ربا را آغاز کرد.جستجو در این ارتباط ادامه داشت تا این‌که ماموران دو روز پیش متهم را که به خانه پدری‌اش در یکی از محله‌های تهران بازگشته بود، شناسایی و دستگیر کردند.


متهم در دادسرا


متهم روز گذشته با انتقال به شعبه دوازدهم بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه دو تهران بازجویی شد و به بازپرس پرونده گفت: به دختر جوان علاقه‌مند بودم. وقتی از وی پاسخ منفی شنیدم، خیلی به هم ریختم. حاضر نبودم وی با فرد دیگری ازدواج کند. بنابراین تصمیم گرفتم از وی و خانواده‌اش انتقام بگیرم.


این در حالی بود که متهم در ارتباط با پخش تصاویر خصوصی شاکی در دانشگاه محل تحصیلش، خانه همسایگان وی و همچنین آدم‌ربایی ناموفق سکوت کرد.


بنابراین گزارش، متهم با دستور قضایی روانه زندان شد. تحقیقات تکمیلی از وی ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها