جواد نکونام با امضای قرارداد یکساله به جمع استقلالی?ها پیوست

قلعه‌نویی: دو هفته دیگر به هماهنگی می‌رسیم

هفته اول لیگ برتر فوتبال در شرایطی به پایان رسید که هر سه مدعی قابل پیش‌بینی قهرمانی این رقابت‌ها یعنی پرسپولیس، استقلال و سپاهان به 3 امتیاز شیرین دست یافتند، آن هم با نتیجه مشابه یک بر صفر!
کد خبر: ۴۹۰۰۳۵

پس از آن‌که پرسپولیسی‌ها در گرمای آبادان به پیروزی یک بر صفر دست یافتند، جمعه‌شب نوبت به استقلال و سپاهان، ضلع دوم و سوم مثلث مدعیان قهرمانی رسید که با وجود خستگی ساق بازیکنانشان با همین نتیجه بر آلومینیوم هرمزگان و مس کرمان غلبه کرده و کورس رقابت را از همین ایستگاه نخست شکل دهند. در دیگر دیدار‌های جمعه‌شب تراکتورسازی و سایپا تنها بازی بدون گل این هفته را رقم زده و داماش و فولاد نیز به تساوی یک- یک بسنده کردند.

اما در شرایطی که اکبر میثاقیان، سرمربی آلومینیوم هرمزگان در پایان بازی تاکید کرد که با توجه به خلق موقعیت‌های صددرصدی روی دروازه مهدی رحمتی، لقب ضد فوتبال برازنده او و تیمش نیست، امیر قلعه‌نویی، سرمربی استقلال در جمع خبرنگاران تاکید کرد: از نظر آماری از بچه‌ها راضی هستم، اما از نظر کیفیت خوب نبودیم و به اکبر میثاقیان بابت این‌که تیم بسیار خوبی را روانه رقابت‌ها کرده، تبریک می‌گویم. امروز هرمزگانی‌ها تیم‌تر و بهتر از ما بودند.

وی با اظهار خوشحالی از کسب 3 امتیاز این دیدار افزود: امیدوارم در بازی‌های آینده روان‌تر بازی کنیم. بازیکنانی مانند جانواریو و جباری دیرتر به ما اضافه شدند و کمی طول می‌کشد تا با دیگر بازیکنان هماهنگ شوند، از طرفی برخی بازیکنان ما اکنون شرایط بازی 90 دقیقه‌ای را ندارند و ان‌شاءالله تا دو هفته دیگر با رسیدن به شرایط بدنی و تاکتیکی بهتر خواهند شد.

قلعه‌نویی درباره محرومیت دو جلسه‌ای‌اش از سوی کمیته انضباطی فدراسیون تصریح کرد: من به حرف‌هایم اعتقاد دارم. محرومیتم دو جلسه است و اگر صد جلسه هم باشد حرف حق را خواهم زد. باید قبول کنیم فصل قبل مشکلاتی وجود داشت که به قهرمانی منجر نشد، اما در فصل جدید استقلال توانایی و بضاعت خوبی دارد، تنها باید آن هماهنگی لازم به وجود آید. متاسفانه در فوتبال ما هر کسی که حرف حق را بزند محروم می‌شود.

قلعه‌نویی در پاسخ به این سؤال که چرا در مورد ممبینی و ترکی، دو داور فوتبال ما صحبت کردید، گفت: بلوخین(سرمربی اکراین) در بازی با انگلیس گفت ما به اشتباهات داوری باختیم. ما هم همین حرف را زدیم یوفا به اندازه کمیته انضباطی ما از همه چیز خبر ندارد و به همین دلیل بلوخین را به حال خودش رها کرد، اما اینجا علیه ما شکایت کردند. در دو بازی حساس در فصل گذشته که 6 امتیاز داشت، این دو داور ما را اذیت کردند.

قلعه‌نویی در پاسخ به این سؤال که آیا محرومیت را قبول دارید، گفت: قبول ندارم. اگر روزی در این فوتبال راجع به امیر قلعه‌نویی عدالت رعایت شد باید شک کنید، در غیر این صورت این مسائل برای من طبیعی است.

سرمربی استقلال در پاسخ به این سؤال که خیلی‌ها فکر می‌کردند اگر شما به استقلال بیایید بازیکنانی مانند جباری، رحمتی و چند نفر دیگر باید از این تیم بروند، خاطرنشان کرد:‌ من نیامدم که سرمایه‌سوزی کنم. این عزیزان سرمایه‌های باشگاه استقلال هستند و اگر مساله‌ای بوده مربوط به گذشته است. ما باید درباره حال و آینده صحبت کرده و همه در چارچوب باشگاه باشند. خدا را شکر الان در آن چارچوب حرکت کرده و حاشیه هم نداریم.

جواد نکونام استقلالی شد

جواد نکونام بازیکن تیم فوتبال اوساسونای اسپانیا با حضور در باشگاه استقلال و دیدار با علی فتح‌الله‌زاده، قرارداد یکساله‌اش را با این باشگاه امضا کرد.

البته با توجه به این‌که باشگاه استقلال فعلا از نظر مالی نمی‌تواند پول رضایتنامه جواد نکونام را به اوساسونا بدهد، قرار شد نکونام خودش پول رضایتنامه را به باشگاه اسپانیایی بدهد و سپس با دریافت چکی از باشگاه استقلال پول رضایتنامه‌‌اش را از این باشگاه بگیرد.با قطعی شدن حضور نکونام در استقلال پیراهن شماره 6 این تیم به وی تعلق می‌گیرد. همچنین بازوبند کاپیتانی نیز همان‌طور که قلعه‌نویی گفته بود از مهدی رحمتی گرفته و به نکونام داده خواهد شد. قرارداد نکونام امروز در هیات فوتبال تهران ثبت خواهد شد.

فرهاد مجیدی نیز امروز پاسخ نهایی را به استقلالی‌ها می‌دهد. مهاجم با تجربه آبی‌ها با سه باشگاه عجمان، دبی و الوصل امارات مذاکراتی را انجام داده و منتظر پاسخ نهایی آنهاست.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها