یورو 2012

انگلیس - سوئد؛ سه‌شیرها برد می‌خواهند

انگلیس با هدایت روی هاجسون امیدوار است با کسب پیروزی مقابل سوئد گام بلندی برای صعود به مرحله یک چهارم نهایی مسابقات فوتبال یورو 2012 بردارد.
کد خبر: ۴۸۰۸۳۵

سوئد در حالی در دومین دیدار خود در رقابت‌های یورو به مصاف انگلیس می‌رود که بازی اول خود مقابل اوکراین را در عین ناباوری با نتیجه 2 بر یک واگذار کرده است.

* انگلیس - سوئد

ورزشگاه:
استادیوم المپیک کی‌یف

ظرفیت: 60 هزار نفر

داور: دامیر اسکومینا (اسلوونی)

* سوئد هرگز تا به حال در یک بازی رسمی در تورنمنت‌های بین المللی به انگلیس نباخته اما بیشتر تقابل‌های دو تیم به تساوی انجامیده است. سوئد در تنها پیروزی خود مقابل انگلیس موفق شده در یورو 92 که میزبان آن نیز بود در استکهلم با نتیجه 2 بر یک سه شیرها را شکست دهد.

* "زلاتان ابراهیموویچ" که در شکست 2 بر یک مقابل اوکراین تک گل سوئد را به ثمر رساند در هر چهار بازی ملی برای تیمش گلزنی کرده است.

* سوئد از فوریه سال گذشته تا به حال در هیچ دیداری به تساوی دست نیافته است. تساوی یک بریک مقابل اوکراین در نیکوزیا در فوریه گذشته آخرین تساوی سوئدی‌ها بوده است. از آن به بعد سوئد 11 بازی از مجموع 15 بازی خود را با پیروزی پشت سر گذاشته و در چهار دیدار هم مغلوب شده است.

* پیروزی یک بر صفر انگلیس مقابل سوئد که نوامبر سال گذشته در ومبلی رقم خورد به 40 سال شکست ناپذیری سوئد مقابل انگلیس که در 12 بازی رقم خورده بود پایان داد.

* انگلیس در هر سه بازی گذشته ای که روی هاجسون هدایت این تیم را بر عهده داشته یک گل به ثمر رسانده است. آنها بعد از تساوی بدون گل مقابل مونته‌نگرو در اکتبر 2010 در چارچوب مقدماتی یورو تا به حال در هر 14 بازی خود گلزنی کرده‌اند.

* انگلیس بعد از شکست 4 بر یک مقابل آلمان در جام جهانی 2010 در 9 بازی رسمی خود در تورنمنت‌های بین المللی شکست ناپذیر بوده است.

ترکیب احتمالی

سوئد (1-3-2-4)

آندریاس ایساکسون، میکائیل لوستیگ، اولاف ملبرگ، آندریاس گرانکویست، مارتین اولسن، راسموس الم، کیم کالستروم، سباستین لارسن، زلاتان ابراهیموویچ، اولا تویوونن و مارکوس روزنبرگ

انگلیس (1-1-4-4)

جو هارت، گلن جانسون، جان تری، ژولین لسکات، اشلی کول، جیمز میلنر، استیون جرارد، اسکات پارکر، الکس اکسلاد چمبرلین، اشلی یانگ و دنی ولبک (مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها