فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی با اشاره به اینکه قومیت در مناطق مرزی یک تهدید نیست بلکه یک فرصت است، گفت: اقوام محکم ترین سد در مقابل تهدیدهای مرزی است.
کد خبر: ۴۷۲۶۲۰

به گزارش روز جمعه جام جم آنلاین به نقل از پایگاه پلیس، سردار دکتر حسین ذوالفقاری در مراسم اختتامیه همایش توسعه پایدار نواحی مرزی با رویکرد مرزنشینان که در گرگان برگزار شد، با اشاره به اینکه برای ایجاد امنیت در منطقه باید مولفه های آن تامین شود، افزود: اعتقاد ما در خصوص امنیت پایدار این است که در هیچ حوزه ای نباید افراط و تفریط کنیم.

وی تاکید کرد: بدون مشارکت مردم تأمین امنیت به صورت قطعی وجود ندارد.

فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی با اشاره به اینکه قومیت در مناطق مرزی یک تهدید نیست بلکه یک فرصت است، تصریح کرد: اقوام محکم ترین سد در مقابل تهدیدهای مرزی است.

سردار ذوالفقاری بهره گیری از فن آوری در راستای تأمین امنیت را مهم دانست و گفت: طی سال های اخیر استفاده از تکنولوژی روز دنیا برای کنترل مرزها در دستور کار فرماندهی مرزبانی است.

وی با تأکید بر اینکه امروز ما با 15 کشور همسایه ارتباطات دیپلماتیک و تعامل دو سویه داریم، خاطرنشان کرد: این خود بستری است در جهت امنیت و توسعه پایدار مرز.

فرمانده مرزبانی تصریح کرد:با توجه به اینکه کاهش شرارت ها و نا امنی ها و اختلافات را در مناطق مرزی شاهدیم به جرأت می توان گفت،مناطق مرزی این ظرفیت ها را دارند که در آینده در رشد و شکوفایی اقتصادی کشور دخیل باشند.

سردار ذوالفقاری گفت:ما باید بستری را در مناطق مرزی به وجود آوریم که جوانان این مناطق، ماندگار شوند و از تخصص های علمی آنان در همان منطقه بهره گیری شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها