پلیس راه کشور اعلام کرد

محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته جاده‌ها

پلیس راه کشور در اطلاعیه ای محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی جاده‌های کشور در تعطیلات آخرهفته را اعلام کرد .
کد خبر: ۴۴۹۹۰۳

بنا بر اطلاعیه پلیس راه کشور تردد موتورسیکلت از ساعت 12 ظهر روز پنج‌شنبه تا ساعت 23 روز جمعه در محورهای کرج ـ چالوس، هراز، فیروزکوه و تهران ـ سمنان ـ مشهد و بالعکس ممنوع است.

بر اساس این گزارش در محور کرج ـ چالوس رفت و آمد انواع تریلر و کامیون همچنان ممنوع است.

پلیس راه کشور همچنین رفت و آمد انواع وسیله نقلیه ازساعت 16 تا 22 روز جمعه 16 دی ماه را از کرج تا دهانه شمالی تونل کندوان دراستان البرز به منظور تخلیه بارترافیکی ممنوع اعلام کرد.

در محور هراز نیز تردد تمامی تریلرها ممنوع اعلام شده است .

همچنین رفت و آمد تمامی کامیون‌ها به استثنای حاملان موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت 12 تا 23 روز پنج‌شنبه و شش بامداد تا 23 روز جمعه از این محور ممنوع اعلام شده است.

پلیس راه در اطلاعیه خود، رفت و آمد تمامی تریلرها به استثنای حاملان موادسوختی و فاسدشدنی را از ساعت شش تا 23 روز جمعه 16 دی‌ماه از تهران به قائم‌شهر و بالعکس را ممنوع اعلام کرد.

همچنین تردد تمامی تریلرها و کامیون‌ها به استثنای حاملان موادسوختی و فاسدشدنی در محور زاهدان ـ زابل و در مسیر بازگشت از ساعت 15 الی 20 روزهای پنج‌شنبه و جمعه ممنوع اعلام شد.

شهروندان برای اطلاع از آخرین وضعیت جاده‌های کشور و نیز امدادرسانی احتمالی به حوادث جاده‌ای می توانند با شماره تلفن' 88255555 'تماس بگیرند.(ایرنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها