برنامه‌های صداوسیما برای انتخابات:

ضرغامی:‌نشاط سیاسی،تقابل رسانه‌ای

ضرغامی با اعلام آمادگی صداوسیما برای برگزاری پرشور و گسترده نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، برنامه های این سازمان را برای ایجاد نشاط سیاسی در کشور، افزایش آگاهی های عمومی، تعمیق بینش سیاسی و قوت تحلیل مخاطبین، خنثی کردن تبلیغات مسموم و انحرافی دشمن، تقویت قانون مداری و ایجاد شرایط مناسب برای انتخاب اصلح تشریح کرد.
کد خبر: ۴۴۲۳۸۶

بیست و چهارمین نشست سراسری افق رسانه با حضور مدیران و برنامه سازان رسانه ملی امروز شنبه در سالن همایش های صدا و سیما برگزار شد.

در این نشست تخصصی، آخرین وضعیت فناوری های پیشرفته در فضای مجازی و اینترنت و سیاست های کلی نظام در این حوزه و همچنین مأموریت ها و برنامه های رسانه ملی در این بخش تشریح شد.

 رییس سازمان صدا و سیما به ظرفیت های بی بدیل تولید محتوی در شبکه های رسانه ملی و قابلیت های بالای فشرده سازی و ارایه دسته بندی شده و موضوعی نیازهای متنوع مردم در حوزه های خبری، آموزشی، اطلاعاتی، سرگرمی و علمی اشاره کرد.

 وی گفت: دوره جدید رسانه ملی بر ویژگی هایی چون، فراهم شدن راهنمای الکترونیک برنامه ها (EPG)، تهیه متادیتا و پیوست های دیجیتال و مجازی، امکان ضبط برنامه ها؛ جستجوی دقیق و کارآمد تمامی برنامه ها و سیستم های هیبرید برودکست و باند پهن استوار شده است.

ضرغامی ادامه داد: ارتقای کیفیت محتوای و افزایش جذابیت های گرافیکی، ذخیره سازی موثر اطلاعات و محتوی مفید جهت دسترسی آسان کاربران، ایجاد شبکه های تعاملی رادیو، تلویزیونی، بسترسازی برای تولید و عرضه محتوی توسط نیروها و جریان های سالم فرهنگی اجتماعی در کشور، بومی سازی فناوری های جدید، تربیت نیروی انسانی ماهر در فضای جدید و نظارت بر عملکرد دستگاه ها و مراکز تولید از دیگر مشخصه هایی است که رسانه ملی به آنها توجه ویژه ای خواهد داشت.

رییس سازمان صدا و سیما به موفقیت بالای ارایه 16 کانال تلویزیونی و 10 شبکه رادیویی بر روی سیستم جدید دیجیتال در کشور اشاره کرد و گفت: امیدواریم با تخصیص اعتبارات لازم برای راه اندازی بسته 8 تایی جدید دیجیتال بتوانیم 8 شبکه جدید دیگر در اختیار مردم قرار دهیم.

ضرغامی راه اندازی آزمایشی سیستم IPTV و IP MEDIA به طور موازی در تهران را از کارهای موثر رسانه ملی دانست و ادامه داد: با این امکانات مردم روزبروز وقت خود را بهتر مدیریت خواهند کرد و می توانند با برنامه ریزی دقیق و زمانبندی شده نیازهای روزانه خود را برطرف کنند.

ضرغامی با اعلام آمادگی صداوسیما برای برگزاری پرشور و گسترده نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، برنامه های این سازمان را برای ایجاد نشاط سیاسی در کشور، افزایش آگاهی های عمومی، تعمیق بینش سیاسی و قوت تحلیل مخاطبین، خنثی کردن تبلیغات مسموم و انحرافی دشمن، تقویت قانون مداری و ایجاد شرایط مناسب برای انتخاب اصلح مردم را تشریح کرد.
 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها