معاون وزیر نیرو با بیان این‌که در حال حاضر طرحی برای افزایش قیمت برق وجود ندارد، از پرداخت صد درصد وجوه قبوض برق توسط مردم خبر داد و گفت: ذخیره سوخت زمستانی نیروگاه‌ها به بیش از 5 میلیارد لیتر رسید. محمد بهزاد در گفت‌وگو با مهر ضمن تاکید بر این‌که در حال حاضر صد درصد مشترکان خانگی نسبت به پرداخت قبوض برق خود اقدام کرده‌اند، تصریح کرد: در شرایط فعلی هیچ گونه طلب وصول نشده‌ای از مردم نسبت به دریافت وجوه قبوض برق وجود ندارد.
کد خبر: ۴۳۲۳۵۵

این مقام مسوول با تشکر از همکاری مردم در پرداخت قبوض برق درباره احتمال افزایش قیمت برق خانگی در نیمه دوم امسال، بیان کرد: در حال حاضر هیچ طرحی در دستور کار دولت برای افزایش قیمت برق وجود ندارد. وی در خصوص آخرین وضعیت ذخیره‌سازی سوخت مایع در نیروگاه‌های کشور توضیح داد: در حال حاضر با همکاری وزارت نفت میزان ذخیره‌سازی فرآورده‌های نفتی در مخازن نیروگاه‌های برق در حال افزایش است. بهزاد با اشاره به تکمیل 94 درصدی موجودی مخازن نیروگاه‌ها به منظور تامین سوخت زمستانی این واحدها، اظهار کرد: هم‌اکنون 5 میلیارد لیتر گازوئیل و نفت کوره در نیروگاه‌های کشور ذخیره‌سازی شده است.

این مقام مسوول با اشاره به تکمیل تعمیرات اساسی و دوره‌ای در سطح نیروگاه‌های کشور، تاکید کرد: هیچ گونه نگرانی برای تولید پایدار و مطمئن برق زمستانی مشترکان وجود ندارد.

وزارت نیرو اخیرا با انتشار گزارشی، اعلام کرده است: در حال حاضر 50 نیروگاه کشور از سوخت گازوئیل برای تولید برق استفاده می‌کنند که میزان ذخیره سوخت گازوئیل نیروگاه‌ها به مرز 90 درصد رسیده است که در مقایسه با زمان مشابه سال گذشته 13 درصد افزایش نشان می‌دهد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها