فیلم های سینمایی دوئت ، زخم زیتون و آخرین آواز سندباد و دیدار فوتبال (استقلال - فولاد اهواز ) روزهای پنجشنبه و جمعه 3 و 4 شهریور از شبکه جهانی جام جم برای مخاطبان اروپا ، آمریکا و آسیا پخش می‌شوند.
کد خبر: ۴۲۴۲۵۷

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی شبکه جهانی جام جم، فیلم سینمایی"دوئت " پنجشنبه 3 شهریور/ 25 اوت ساعت 04:25 اروپای مرکزی / 03:50 مرکز امریکا روی آنتن می رود.

بازیگران : جهانگیر الماسی، سیدجوادهاشمی، پوراندخت مهیمن و...

خلاصه فیلم : اسماعیل نوجوان نابینای ایرانی است. او از طریق اینترنت با پسری از فلسطین آشنا می شود به نام ابرهیم.اما ابراهیم به دست صهیونیستها کشته می شود و بدلیل رابطه عاطفی که بین آنها بوده اسماعیل افسرده می شود اما بعد از مدتی تصمیم می گیرد تا با اجرای کنسرت وظیفه خود را در قبال ابراهیم و همه کودکان جهان ادا کند.

فیلم سینمایی"زخم زیتون " جمعه 4شهریور/26آگوست ساعت 04:25 اروپای مرکزی / 03:50 مرکز امریکا /  پخش خواهد شد.

بازیگران : یاسمین ارناووط ،عدی رعد ،غرتاعون ،حسام صباح و...

خلاصه فیلم : یوسف یکی از مبارزان لبنانی در شغل فروشنده دوره گرد اطلاعاتی در مورد محل تجمع و انبار تسلیحات اسراییلیان در جنوب لبنان بدست می آورد و می خواهد آن را در اختیار حزب الله قرار دهد که دستگیر و شهید می شود ولی به همسرش سلمی ، می گوید که این اطلاعات دردست خانمی مسیحی به نام آنجل است ، سلمی به دنبال اطلاعات می رود و کارهای شوهرش را به عهده می گیرد و....

فیلم سینمایی"آخرین آواز سندباد " جمعه 4 شهریور/ 26 اوت ساعت 22:35 اروپای مرکزی / 22:35 مرکز آمریکا / 22:35 کوالالامپور روی آنتن خواهد رفت.

بازیگران : کلیه بازیگران آن خارجی هستند و تنها گروه سازنده ایرانی بودند. کارگردان فیلم آرش معیریان می باشد.

خلاصه فیلم : یک ملودرام سیاسی است که به مبارزات مردم لبنان می‌پردازد و...

دیدار فوتبال (استقلال - فولاد اهواز ) روز پنجشنبه 3 شهریور ساعت : 22:30 تهران ، 12:30 مرکز آمریکا ، 02:00 کوالالامپور به صورت زنده پخش می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها