سریال روز رفتن در سیمای کردی شبکه جهانی سحر

دوبله کردی سریال" روز رفتن" برای پخش از سیمای کردی شبکه جهانی سحر اواخر خردادماه به اتمام می رسد.
کد خبر: ۴۰۱۰۸۷

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی شبکه جهانی سحر، تاکنون نیمی از کار دوبله سریال «روز رفتن» با مدیریت دوبلاژ حسین مجیدزاده پیش رفته است و تا پایان خردادماه به اتمام خواهد رسید.

متون " روز رفتن" توسط فاطمه مجیدزاده و شهلا حسن زاده به زبان کردی ترجمه شده است. صدابرداران این سریال محمد مجید زاده، معصومه مهرداد، آزاد پیرخزری بوده و مجموعه توسط محمد مجیدزاده میکس شده است.

از صداپیشگان این سریال می توان به فریدون عامری(رحیم و کریم)، حسین مجید زاده (سرهنگ)، ناصر حسنی(پرتو)، شعله عزیزی(لاله)، علی شریفی(پدر فریبا)، هنگامه سبحانی(مادر فریبا)، علی سهرابی(صفدر)، عاطفه رحمان پناه(فریبا)، اکبر خلیلی(عمو صابر)، آزاد پیرخزری(فرهاد)، معصومه ارکیان(ملوک)، زانیار زندی(پدر لاله) و.... اشاره کرد.

این سریال 38 قسمتی، داستان روحانی جوانی را به تصویر می کشد که نذر کرده ماهی یک بار در گورستان شهر، اموات را غسل دهد، در یکی از این روزها او متوجه می شود که یک مرده شباهتی بی بدیل به خودش دارد. مسئول پیگیری ماجرای قتل های زنجیره ای در می یابد که مرده با روحانی دو برادر دوقلوى هم شکل و جدا افتاده از هم هستند. او از جوان روحانی می خواهد...

در " روز رفتن" که از ساخته های جواد افشار است، بازیگرانی نظیر: دانیال حکیمی، رضا فیض نوروزی، فقیهه سلطانی، مریم بوبانی، بیوک میرزایی، حسن شکوهی، آتش تقی پور، حسن پورشیرازی بازی دارند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها