قدردانی آیت الله صافی از رسانه ملی

آیت الله صافی گلپایگانی بـا حساس خواندن کار در صدا و سیما از زحمات مدیران و دست اندرکاران رسانه ملی قدردانی کرد .
کد خبر: ۳۹۰۱۱۲

به گزارش واحد مرکزی خبر، آیت الله صافی گلپایگانی در دیـدار با مدیران صدا و سیمای مرکز قم ، تـرویج تشیع و دفـاع از اسـلام و انقـلاب را مهمترین رسـالت رسانه ملی دانست و بر استفاده از مدیران شجاع ، متدین و توانا در پیشبرد اهداف این سازمان تأکید کـرد .

آیت الله صافی گلپایگانی بـا حساس خواندن کار در صدا و سیما افزود : صدا و سیما باید بلندگوی قرآن و مـروج فرهنگ ناب تشیع باشد زیرا هیچ نهادی در کشور تا این حد در هدایت و یا گمراهی مخاطبانش اثرگذار نیست .

وی خـاطر نشان کـرد : صدا وسیما برای امام زمان (عج) است و باید با اطلاع رسانی صحیح ، استفاده از افـراد کاردان ، در نظر گرفتن مصالح جامعه و قـدم برداشتن در مسیر ولایت تمام فعالیت هایش بویژه در حوزه فرهنگ سازی مورد تأیید حضرت ولیعصر (عج) باشد .

محمدی نیا مدیر کل صدا و سیمای مرکز قم هم در این دیدار توجه به دین ، اخـلاق ، امید و آگـاهی را از اولویت های اصلی برنامه های صدا و سیما در مرکز قم بیان کرد وافزود: بهره گیری ازنظرات استادان حوزه و دانشگاه ، توجه به موضوعات دینی در تـولید برنامه ها و پوشش اخبار حوزه شیعی را هم از مهمترین اقدامات و برنامه های حال و آینده این مرکز است .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها