برخی از کارگردانان و تهیه‌کنندگان و البته بعضی مدیران تلویزیون اصرار دارند که نقش اول فیلم‌ها و سریال‌های تلویزیونی را به ستاره‌های سینما بسپارند. آنها بر این باورند که این ستاره‌ها می‌توانند مخاطبان اثر تلویزیونی را افزایش دهند اما در مقابل این گروه، کسانی هم هستند که معتقدند تلویزیون به ستاره نیاز ندارد، چون این رسانه فراگیر، خودش ستاره‌ساز است. گروه دوم بر این باورند کسانی که در تلویزیون فعالیت دارند، در ابتدا باید بتوانند درامی پرکشش را در قالب فیلمنامه بنویسند و بعد بلد باشند این داستان را به شکلی جذاب برای مخاطب تعریف کنند. وقتی این دو رکن درست اجرا شود، بازیگران هم می‌توانند نقش‌های خود را به‌خوبی بازی کنند و مانند ستارگان بدرخشند.
کد خبر: ۳۸۸۸۶۳

پخش سریال «ارمغان تاریکی» این اصل را به اثبات رساند. این سریال درامی جذاب دارد و جلیل سامان، کارگردان آن در زمان کارگردانی به تمام جزئیات دقت کرده و ساختاری روان و ساده را برای تصویرسازی از داستان انتخاب کرده است. در این قالب درست و منسجم بازیگرانی مانند لیلا زارع و آرش مجیدی توانسته‌اند بازی‌های درخشانی از خود به نمایش بگذارند. ارمغان تاریکی اولین سریالی است که «زارع» در آن بازی می‌کند. پیش از این او را در چند فیلم سینمایی و تلویزیونی از جمله «ما همه خوبیم» و «داستان دوست» دیده‌ایم. او بازیگری است که معمولا حس‌هایش را به شکل پنهانی یا به اصطلاح تئاتری‌ها، زیرپوستی اجرا می‌کند. در ارمغان تاریکی هم زارع از همین روش استفاده کرده اما ارمغان تاریکی «سریال» است و این فرصت را به این بازیگر داده تا وجوه دیگری از احساسات خود را هم بروز دهد.

در واقع در «ارمغان تاریکی» داستان و نوع کارگردانی در خدمت بازیگران است؛ همان‌گونه که بازیگران هم در خدمت پیشرفت داستان و تاثیرگذاری آن هستند. ارمغان تاریکی داستانی عاشقانه است که بازیگران و کارگردان آن، هوشمندانه به این موضوع نزدیک شده‌اند. حالا عشق مجید و سارا ابعاد تازه‌تری به خود گرفته است. آنها با اتمام سریال به جمع عاشق و معشوق‌هایی می‌پیوندند که مردم به سادگی قصه فراز و فرود زندگی آنها را از یاد نمی‌برند و فراموش نمی‌کنند بازیگرانی مانند لیلا زارع و آرش مجیدی، چگونه ارمغان تاریکی را دیدنی کردند.

طاهره آشیانی / گروه رادیو و تلویزیون

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها