ماموران کلانتری 103 گاندی، 2 مامور قلابی را که با مراجعه به شرکت‌های خصوصی در شمال تهران از مدیران آنان اخاذی می‌کردند، دستگیر کردند. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، ظهر دیروز یکی از شهروندان تهرانی که هویت خود را علیرضا معرفی کرد در حالی که بشدت نگران و سراسیمه به نظر می‌رسید به‌کلانتری 103 گاندی مراجعه و اظهار کرد: 2 نفر تحت عنوان مامور اطلاعات به دفتر من واقع در میدان ونک آمده و اظهار‌داشتند که حکم جلب مدیر شرکت و پلمب دفتر را دارند.براساس این گزارش به دنبال اظهارات شاکی، ماموران اطلاعات کلانتری به آدرس مذکور مراجعه و مشاهده کردند 2 نفر به نام‌های محمد و محسن به عنوان مامور در محل حضور دارند.این گزارش می‌افزاید: به دنبال این موضوع ماموران کارت شناسایی از نامبردگان درخواست کردند که نامبردگان فاقد مدارکی که اثبات کند این دو نفر مامور هستند، بودند؛ به همین منظور هر دو متهم دستگیر و تحت بازرسی قرار گرفتند.
کد خبر: ۳۸۶۵۰۷

بنا بر این گزارش، ماموران در بازرسی از متهمان تعدادی برگ سازش و برگ اخطاریه و یک برگ جلب سیار با سربرگ دادگستری کل استان کشف و ضبط کردند.

با به دست آمدن اوراق مذکور، متهمان بلافاصله به‌کلانتری منتقل شدند و همراه پرونده‌ای که در این خصوص تشکیل شد، به منظور بررسی بیشتر به دادسرای ناحیه 3 ارسال شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها