وزیر آموزش و پرورش اعلام کرد به منظور اجرای عدالت در پرداخت حقوق، پرونده استخدامی تمامی معلمان بررسی می‌شود تا در صورتی که نیاز بود،‌ حقوق آنان اصلاح شود. حمیدرضا حاجی‌بابایی، این مطلب را روز گذشته در خصوص این‌که، حقوق معلمانی که در گذشته استخدام شده‌اند، کمتر از معلمان جدیدالاستخدام است، بیان کرد.
کد خبر: ۳۸۶۲۷۰

وی به خبرگزاری‌ها گفت: یکی از مواردی که از یک ماه پیش دستور آن را داده‌ام، این است که یک بار دیگر پرونده‌ استخدامی معلمان سراسر کشور مورد بررسی قرار گیرد که این کار آغاز شده است.

وی اضافه کرد: ممکن است، در برخی از استان‌ها این مساله تفاسیر گوناگونی داشته باشد و اشکالاتی را ایجاد کند، لذا در حال بررسی هستیم و با توجه به این‌که حقوق معلمان اعم از مناطق محروم، ایثارگری و یا موارد دیگر از آیتم‌های پرداخت حقوق معلمان است، لذا به صورت خاص نمی‌توانم در این رابطه نظر بدهم، چرا که موارد گوناگون است و نیازمند بررسی دقیق است.

وزیر آموزش و پرورش تاکید کرد: خیال همه فرهنگیان راحت باشد، چرا که می‌دانیم ممکن است، حقوقی در جایی زیاد و یا کم شده باشد و همه این موارد در دست بررسی است و قطعا تمام پرداخت‌ها بررسی و توضیح داده خواهد شد.

15 درصد مدارس کشور دو نوبته است

به گزارش ایسنا، وی با بیان این‌که 15 درصد از مدارس کشور دو نوبته است، خاطرنشان کرد: در چند سال آینده تمامی این مدارس به یک نوبته تبدیل خواهد شد زیرا یکی از سیاست‌های آموزش و پرورش حذف مدارس دو نوبته در سطح کشور است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها