تصویربرداری فیلم تلویزیونی "کیومرث و یونس" به کارگردانی سعید ابراهیمی فر و با بازی ثریا قاسمی و پیام دهکردی به پایان رسید.
کد خبر: ۳۸۵۹۸۶

به گزارش جام جم آنلاین به نقل ازسایت خبری سیمافیلم، دکتر جواد ظهیری،تهیه کننده این تله فیلم تلویزیونی گفت:تصویربرداری کار که از 29 دی ماه آغاز شده بود،پس از 26 روز تصویربرداری،هفته جاری در تهران به پایان رسید.

ظهیری که به تازگی تله فیلم "پلکان" را به کارگردانی ابراهیمی فر و به سفارش گروه تله فیلم های اپیزودیک (چند قسمتی) مرکز سیمافیلم تهیه کرده،درباره لوکیشن های "کیومرث و یونس" توضیح داد: بیشتر صحنه های این فیلم را در خیابان های تهران تصویربرداری کردیم و بخش های باقیمانده هم در بیمارستان عمل و دو خانه مسکونی در خیابان های نیاوران و شهرک غرب ضبط شد.

تهیه کننده "کیومرث و یونس" افزود: با اینکه شرایط آب و هوایی شهر تهران در بهمن ماه چندان پایدار نبود و با توجه به دشواری های تولید در صحنه های خارجی و خیابان ها،روند تصویربرداری "کیومرث و یونس"مطابق برنامه ریزی ابتدایی پیش نرفت.

ظهیری درباره تدوین این فیلم تلویزیونی تصریح کرد: با چند تدوینگر صحبت کرده ام که در هفته آینده با یکی از آن ها به توافق خواهیم رسید.اما این هفته در استراحت چند روزه پس از پایان تصویربرداری به سر می بریم.

تهیه کننده"کیومرث و یونس"درباره همکاری محمد چرم شیر با این پروژه اظهار داشت:محمد چرم شیر،یکی از بزرگان عرصه نمایشنامه نویسی معاصر است که در این سال ها بیشتر زمان خود را به نگارش نمایشنامه و تدریس این فن و هنر در دانشگاه می گذراند و "کیومرث و یونس"نخستین فیلمنامه از این استاد درام نویس به شمار می آید که جلوی دوربین رفته است.

"کیومرث و یونس"داستان دو شخصیت به این نام ها را روایت می کند؛کیومرث محسنی صبح روزی از خواب بیدار می شود و می بیند در خانه خود نیست و او را علی صدا می کنند.از مسائل موجود پیداست که همسر او شخصی دیگر و زندگی اش در جایی دیگر است.از سویی به یک سال پیش بازمی گردیم و یونس راننده یک ماشین مسافربر را می بینیم که با دشواری روزگار می گذراند. سوار شدن همسر کیومرث،سرنوشت یونس و کیومرث را به گونه ای به هم پیوند می زند و زمینه ساز رویدادهایی تازه می‌شود.

عوامل تولید تله فیلم "کیومرث و یونس"عبارتند از:

مدیر تصویربرداری:مصطفی احمدیان،مدیرصدابرداری:محمد صالحی،طراح چهره پردازی:بیژن محتشم، طراح صحنه و لباس:سیامک کاری نژاد،مدیر تولید: مجتبی زندیه،دستیار نخست کارگردان و برنامه ریز:مجتبی طاهرخانی.

بازیگران: ثریا قاسمی،پیام دهکردی،سینا رازانی،گلاره عباسی،لیلا شوقی،خسرو احمدی و یاشار مؤمن زاده.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها