رییس پلیس‌راه فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: بر اثر برخورد یک دستگاه کامیون با خودرو سمند ، 2 تن جان باخته و دو نفر نیز به شدت مجروح شدند.
کد خبر: ۳۷۵۳۵۷

به گزارش ایسنا ، سرهنگ عبدالعلی رشتیانی در تشریح این حادثه اظهار کرد: در کیلومتر 17 محور فرعی روستای مهرآباد یک دستگاه خودرو سمند با یک دستگاه کامیون به علت بی احتیاطی راننده خودرو سمند و انحراف به چپ به شدت با هم برخورد کردند.

رییس پلیس‌راه فرماندهی انتظامی استان زنجان افزود: در این حادثه دلخراش دو سرنشین خودرو سمند در دم جان باخته و دو تن دیگر به شدت مجروح و راهی بیمارستان شدند.

وی گفت: در کیلومتر 24 اتوبان زنجان- قزوین نیز یک دستگاه خودرو پراید با یک دستگاه تریلی و یک دستگاه کامیون خاور برخورد کرد که در این حادثه نیز راننده و سرنشین خودرو پراید مجروح شدند. در داخل شهر زنجان هم یک دستگاه خودرو خاور با یک عابر پیاده برخورد کرد که عابر پیاده پس از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داد.

مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان زنجان با توجه به بارش برف در محورهای مواصلاتی این استان به رانندگان توصیه کرد ضمن رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی با سرعت مطمئنه حرکت کرده و رانندگانی که قصد سفر در این ایام را دارند، حتماً قبل از مسافرت یک بار به طور آزمایشی زنجیر چرخ خودرو را بسته و آچارهای مورد نیاز را همراه داشته و از سالم بودن قسمت های فنی خودرو به ویژه سیستم گرمایشی و برف پاک کن اطمینان حاصل کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها