از شبکه جهانی جام جم 13 آذر پخش می‌شود

فیلم های سینمایی جاده آسمان و فصل آخر

فیلم های سینمایی جاده آسمان و فصل آخر روز شنبه 13 آذر از شبکه جهانی جام جم برای مخاطبان اروپا ، آمریکا و آسیا پخش می شوند.
کد خبر: ۳۷۰۶۳۸

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی شبکه جهانی جام جم، فیلم سینمایی " جاده آسمان " شنبه 13 آذر/ ساعت 03:25 اروپای مرکزی/ 03:25 مرکز آمریکا / 03:25 کوالالامپور پخش می شود.

بازیگران:کامبیز کاشفی ،اکبر عبدی و...

خلاصه داستان:سیاوش که راننده پیست مسابقات است با دختری بنام پرستو نامزد کرده و از طرفی در مسابقات شکست خورده و از نظر مالی ضعیف است، اما به تهدید پدرش و پدرنامزدش باید سریعتر تکلیف زندگی اش را مشخص کند،در این اثنا با فردی آشنا شده و به همراه او دست به دزدی تابلو فرشی می زند که صاحبش می خواهد آنرا به موزه امام رضا علیه السلام تقدیم کند و...

فیلم سینمایی "فصل آخر " شنبه 13 آذر/ ساعت 22:00 اروپای مرکزی/ 22:00 مرکز آمریکا / 22:00 کوالالامپور روی آنتن می رود.

بازیگران:هوشنگ توکلی ،فقیهه سلطانی، کاظم افرندنیا و...

خلاصه داستان:نیما فروزانی فوت شده ، در مراسم او از آخرین کتابش به نام (فصل آخر) رونمایی می شود. سارا تنها دختر نیما در مراسم صحبت می کند. در پایان مراسم مرد مسنی به نام افصحی سراغ سارا می آید و به او می گوید، من دوست قدیمی پدرت هستم،این کتاب را پدرت برای تو نوشته،آنرا دقیق بخوان و دنبال کشف راز و رمزهای آن باش سارا متوجه می شود که (امین) شخصیت اصلی داستان همان (نیما) پدرش هست و..

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها