با موبایل به اعماق دریا بروید

سرسخت ترین تلفن همراه جهان

اولین تلفن همراه مقاوم و ضد آب جهان در اختیار کاربران قرار گرفت. ابزاری که به گفته تولید کننده آن پس از شناور بودن کامل گوشی و یا به زیر آب فرو بردن آن همچنان قابل استفاده بوده و هیچ مشکلی برای آن به وجود نمی آید.
کد خبر: ۳۶۴۵۸۲

به گزارش مهر، برای اثبات توانایی این گوشی تلفن همراه که نسخه ای ارتقا یافته از مدل Toughphone به شمار می رود آن را پشت یک خودرو بسته و با سرعت 193 کیلومتر بر ساعت بر روی زمین کشیدند سپس آن را در زیر دو تن سنگ مدفون کرده و در نهایت به مدت 6 ساعت در زیر آب نگه داشتند. دشواری هایی که هیچ تاثیری بر روی عملکرد آن نداشت.

دو شرکت Data select و JCB با همکاری یکدیگر موفق به ساخت این تلفن همراه شده اند که با توجه به آزمایش های دشواری که بر روی آن انجام گرفته می توان آن را فنا ناپذیر خواند.

گوشی تلفن همراه Tradesman برای افرادی که در فضاهای باز کار می کنند بسیار سودمند خواهد بود، محیط هایی که در آن بارش باران و یا حوادث مختلف می تواند بر روی ابزارهای معمولی اثر مخرب داشته باشد.

شرکت سازنده Tradesman  از روز رونمایی از این گوشی تا به حال یعنی طی سه روز گذشته در حدود چهار هزار سفارش پیش خرید دریافت کرده است.

به گفته سخنگوی شرکت JCB، این تلفن های همراه جان سخت برای استفاده در شرایط کاری دشوار بسیار مناسب بوده و مورد علاقه افرادی خواهد بود که به زندگی صحرایی عادت کرده اند، افرادی که بیشتر زندگی خود را به کوهنوردی ، قایقرانی و یا اسکی کردن سپری می کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها