برای نخستین بار در کشور

معلمان دارای سوگند نامه می شوند

منشور اخلاقی و سوگند نامه معلمان به صورت نمادین طی مراسمی 24 شهریورماه جاری در تالار وزارت کشور با حضور وزیر آموزش و پرورش قرائت می شود.
کد خبر: ۳۵۲۵۳۲

اسدالله اسدی گرمارودی ، رییس مرکز آموزش نیروی انسانی ، آمار و فناوری وزارت آموزش و پرورش با اعلام این خبر گفت: مراسم قرائت سوگند نامه معلمان نیز در سایر استان های کشور برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به آغاز برگزاری دوره های آموزش بدو ورود پذیرفته شدگان آزمون استخدامی فرهنگیان، افزود: دوره های آموزش بدو ورود آزمون استخدامی 40 هزار فرهنگی آموزش و پرورش آغاز شد و تا پایان شهریورماه به اتمام می رسد.

اسدی گرمارودی اضافه کرد: برخی از استان ها از 13 شهریورماه این دوره های آموزشی را برگزار کرده اند.

رییس مرکز آموزش نیروی انسانی ، آمار و فناوری وزارت آموزش و پرورش گفت: تمهیدات لازم برای برگزاری این دوره های آموزشی از طریق مراکز استاندارد آموزش نیروی انسانی و متناسب با استانداردهای فضا ، تجهیزات و همچنین انتخاب اساتید برجسته و ماهر در 31 استان کشور به صورت متمرکز استانی و شبانه روزی انجام شده است.

وی افزود: در دوره های بدو استخدام وزارت آموزش و پرورش، دروس تخصصی و مهمی از جمله روش ها و فنون تدریس ، اندازه گیری و سنجش پیشرفت تحصیلی، طراحی و تولید کاربرد مواد آموزشی و مبانی تربیت اسلامی تدریس خواهد شد.

اسدی گرمارودی با اشاره به اینکه میانگین آموزش های بدو ورود آزمون استخدامی آموزش و پرورش 280 ساعت است، گفت: علاوه بر این کلاس های ضمن خدمت، در طول سال تحصیلی، کلاس های ضمن خدمت دیگری در روزهای پنجشنبه و جمعه ویژه این دسته از فرهنگیان برگزار می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها