فردا شب قسمت آخر در چشم باد

آخرین قسمت «در چشم باد» فردا با نمایش آزادسازی خرمشهر به پایان می‌رسد.
کد خبر: ۳۳۴۵۸۰

آخرین قسمت سریال در چشم باد به کارگردانی مسعود جعفری جوزانی با زمان تقریبی 70 دقیقه پخش خواهد شد. پارسا پیروزفر ، اکبر عبدی ، کامبیز دیرباز، سعید نیک‌پور، سحر جعفری جوزانی، لاله اسکندری و جهانگیر الماسی برخی از بازیگران این سریال دیدنی و جذاب بوده‌اند.

در این قسمت که به لحاظ حجم تولید از بزرگ‌ترین کارهای انجام شده در تلویزیون است، به نوعی آزادسازی خرمشهر بازسازی شده است. علاوه بر بازسازی مسجد جامع خرمشهر که حدود 6 ماه زمان برده است در این قسمت سریال پل ساختن روی کارون به تمامی تصویر شده است. فیلمبرداری در دمای 50 درجه و استفاده از انواع و اقسام هواپیما و هلی‌کوپتر و حجم زیادی از هنروران شاید از ویژگی‌های قسمت پایانی سریال «در چشم باد» باشد.

مسعود جعفری جوزانی پیشتر درباره «در چشم باد» گفته بود: اگر این اثر خوب است، مردم آن را می‌بینند و آمارهایی هم که گرفته شده همه حکایت از موفقیت این سریال دارد. من پیش از این هم گفته‌ام که سریال در چشم باد وصیت من است. امروز هم می‌گویم که دلم می‌خواهد وقتی از دنیا رفتم، مردم مرا با این سریال به یاد بیاورند. «در چشم باد» قصه زندگی خانواده‌ای است که رویدادها و لحظات تلخ و شیرین زندگی‌شان از دوره قیام میرزا کوچک‌خان جنگلی تا فتح خرمشهر در آن به تصویر کشیده شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها