جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی

هلند زخمی به مصاف دانمارک می‌رود

تیم ملی فوتبال هلند امروز در حالی به مصاف دانمارک می رود که هنوز زخم حذف در مرحله نیمه نهایی رقابت های یورو 1992 مقابل دانمارک را از یاد نبرده است.
کد خبر: ۳۳۳۸۹۹

به گزارش مهر ، تیم های فوتبال هلند و دانمارک امروز ساعت 16 در گروه E رقابت ها در ورزشگاه «ساکر سیتی» به مصاف هم خواهند رفت. هلند ملقب به پرتغال کوکی ، در حالی در مرحله نیمه نهایی یورو 92 به دانمارک باخت که در دوره قبلی این رقابت ها به عنوان قهرمانی رسیده بود. این دو تیم از آن تاریخ به بعد بازی های دیگری هم با یکدیگر داشته اند اما هیچکدام به آن اندازه از حساسیت برخوردار نبوده است.

تیم های هلند و دانمارک در مجموع 27 بار با یکدیگر بازی کرده اند که اولین آن بازمی گردد به سال 1912 که دانمارکی ها پیروز از آن خارج شدند. هلندی ها در 27 بازی گذشته تیم برتری نسبت به حریف اسکاندیناوی خود نشان داده اند. نارنجی پوشان تا به حال 11 بار پیروز شده اند و تنها 6 بار باخته اند. 10 بار هم دیدار این دو تیم به تساوی انجامیده است.

دیگر دیدار امروز را تیم های ژاپن و کامرون برگزار خواهند کرد. آسیایی ها تا به حال یک برد (پیروزی 2 بر صفر کره جنوبی مقابل یونان) و یک شکست (باخت 4 بر صفر استرالیا مقابل آلمان) در کارنامه دارند. باید دید ژاپن در دیدار با حریف آفریقایی و پرقدرت خود که مهاجمی چون ساموئل اتوئو را به خدمت دارد ، چه خواهد کرد.

و سرانجام بازی های امشب با دیدار ایتالیا - پاراگوئه در گروه F رقابت ها به پایان می رسد. امشب در ورزشگاه «گرین پوینت» از قهرمان جهان رونمایی می شود. باید دید شاگردان مارچلو لیپی از پس بازیکنان سرسخت پاراگوئه برمی آیند و یا تقریبا مطابق ادوار گذشته، مدافعان عنوان قهرمانی ، جهانیان را با یک بازی ضعیف دور از انتظار غافلگیر می کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها