جایزه بزرگ تیروکمان تایلند

طلای منوچهری به نقره تبدیل شد

درحالیکه نادر منوچهری با برتری مقابل حریفی از هند به عنوان قهرمانی مسابقات تیراندازی با کمان جایزه بزرگ آسیا دست یافته بود، با رای مسئولان برگزاری این رقابت‌ها مدال طلای او به نقره تبدیل شد.
کد خبر: ۳۱۷۸۰۹

به گزارش مهر، فینال دومین دوره مسابقات تیراندازی با کمان جایزه بزرگ آسیا صبح امروز برگزار شد که طی آن نادر منوچهری از کشورمان مقابل ورزشکاری از هند قرار گرفت.

تیرانداز کشورمان در مصاف با این حریف هندی با امتیاز 112 بر 106 به برتری رسید و مقام اول این رقابت‌ها را به خود اختصاص داد اما قهرمانی او فقط 2 ساعت دوام داشت!

منوچهری که با این نتیجه عنوان قهرمانی مسابقات جایزه بزرگ آسیا را از آن خود می کرد، در کمتر از دو ساعت مدال طلایش به نقره تبدیل شد.

براساس اعلام مسئولان برگزاری رقابت‌ها در راند سوم این مسابقه تیر منوچهری در پایان وقت تعیین شده از کمان رها شده و می بایست 10 امتیاز از مجموع امتیازات این تیرانداز کسر شود.

مسئولان تیم ملی تیراندازی با کمان کشورمان به دنبال کسر امتیاز از منوچهری و تنزل وی به سکوی دوم مسابقات تیراندازی با کمان جایزه بزرگ آسیا به مسئولان برگزاری این رقابت‌ها رسما اعتراض کردند. آنها اعتقاد داشتند در صورتی که تیر منوچهری دیرتر از زمان مقرر از کمان رها شده بود، باید داور به این کماندار کارت زرد نشان می داد که در جریان مسابقه هیچ گونه اخطاری به وی داده نشده است.

به هر حال تاکنون به اعتراض تیم ایران ترتیب اثری داده نشده است و مسئولان برگزاری این رقابت‌ها منوچهری را با امتیاز 106 بر 102 بازنده اعلام کرده‌اند.

مسابقات تیراندازی با کمان جایزه بزرگ آسیا از صبح فردا با رقابت ورزشکاران در بخش تیمی پیگیری خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها