
وزیر بازرگانی از شماره تلفن 124 که همزمان با اجرای طرح ویژه نوروز به صورت دو نوبتی فعال خواهد بود، به عنوان پل ارتباطی مردم با مسوولان نام برد و گفت: مردم از طریق این تلفن میتوانند شکایات و مسائل خود را مطرح کنند.
غضنفری اطمینان داد حداکثر زمان رسیدگی به شکایات 30 دقیقه باشد.
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد
رئیس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور در گفتوگو با «جامجم» مطرح کرد
دکتر محمد اسحاقی، استاد دانشگاه تهران:
محمدرضا مهدوی در گفتوگو با «جامجم»: