لیگ آزادگان در پله دوازدهم

فردا معادلا‌ت روشن می‌شود

گروه ورزش: هرچند به فاصله یک هفته تا پایان رقابت‌های نیم‌فصل لیگ دسته اول فوتبال ایران، قهرمان گروه اول این مسابقه‌ها از مدت‌ها پیش مشخص شده و تیم اکبر میثاقیان این عنوان را از آن خود کرده است؛ ولی 2 بازی مهم فردا تا حد زیادی تکلیف نیمی از صعودکنندگان به لیگ برتر را روشن خواهد کرد. هفته دوازدهم مسابقه‌های فوتبال جام آزادگان امروز و فردا در شهرهای مختلف پیگیری می‌شود. امروز بازی‌های گروه دوم همگی از ساعت 14 آغاز می‌شود که در این میان، شاید دیدار شاگردان علی کلانتری در تیم برق شیراز با شاگردان فرهاد کاظمی در گسترش فولاد تبریز جالب‌تر از بقیه از آب دربیاید، چون در تیم میزبان بازیکنانی مانند رسول خطیبی و عباس آقایی و برای تیم شیرازی، بازیکنانی چون علی علیزاده، مارتین رائول و... به میدان می‌روند. برق که در رده دوم جدول قرار دارد، تلاش زیادی برای حفظ یا ارتقای جایگاه حساس خود می‌کند. از طرف دیگر، فرهاد کاظمی هم می‌داند در صورت به دست نیاوردن پیروزی مقابل حریف مدعی شیرازی خود، دیگر شانسی برای صعود تیمش متصور نخواهد بود.
کد خبر: ۳۰۵۲۵۸

علاوه بر این مسابقه، شاگردان فیروز کریمی در داماش گیلان هم که هفته گذشته به شیرین‌فراز باختند، برای بازگشت به کورس صعود، چاره‌ای جز پیروزی بر تیم رده دوازدهمی فولاد نوین اهواز در خوزستان ندارند.

ولی خیلی بیش از بازی‌های امروز، دیدارهای فردا می‌تواند سرنوشت‌ساز باشد. در بازی‌های فردا (جمعه)‌ که همگی از گروه اول برگزار می‌شود، تیم صدرنشین شهرداری تبریز که امسال با مربیگری اکبر میثاقیان 18 امتیاز با تیم دوم جدول فاصله گرفته است، فرصت خوبی دارد که با پیروزی آسان بر مهمان قعرنشین خود (پیام مخابرات فارس)‌ در آستانه راهیابی به لیگ برتر قرار گیرد.

سرنوشت‌سازترین بازی این هفته لیگ آزادگان، در ورزشگاه تختی آبادان برگزار می‌شود؛ جایی که تیم‌های رده دومی و سومی اتکای گلستان و صنعت نفت آبادان، بازی حساسی را برگزار می‌کنند که برنده، شانس زیادی برای راهیابی به پلی‌آف لیگ برتر پیدا می‌کند. نفت 18 امتیازی که فراز کمالوند را جایگزین بیژن ذوالفقارنسب کرده است، با شوک روحی ایجاد شده در این تیم، امید زیادی به شکست شاگردان هادی برگی‌زر در اتکای 19 امتیازی دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها