برای بررسی حادثه شهادت فرماندهان سپاه

مجلس هیئتی را به سیستان‌وبلوچستان می‌فرستد

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از بررسی موضوع به شهادت رسیدن سردار شوشتری جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه و سردار محمدزاده فرمانده سپاه سیستان و بلوچستان در این کمیسیون خبر داد و گفت:‌هیاتی از کمیسیون برای این موضوع به منطقه اعزام خواهد شد.
کد خبر: ۲۸۷۵۶۰

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین، علاالدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در حاشیه جلسه علنی امروز یکشنبه مجلس در جمع خبرنگاران با اشاره به شهادت رسیدن سردار شوشتری جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه و سردار محمدزاده فرمانده سپاه استان سیستان وبلوچستان در یک عملیات انتحاری،گفت: مسئولین سپاه ارتباط قوی و خوبی با مردم استان سیستان و بلوچستان داشتند و این عملیات در راستای همین ارتباط قوی مسئولین سپاه با مردم منطقه صورت گرفت.

وی با تسلیت و تبریک این حادثه خاطرنشان کرد: کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در جلسه امروز خود تصمیم خواهد گرفت تا هیاتی را برای بررسی این موضوع به منطقه اعزام کند.

نماینده بروجرد در مجلس در پاسخ به سوالی درخصوص تغییر استاندار لرستان گفت:‌مسئولین دولت در حال رایزنی برای انتصاب استاندار جدید این استان هستند البته گزینه هایی مطرح هستند و مشورت ها در حال صورت گرفتن است،البته تصمیم نهایی در این زمینه با هیات دولت می‌باشد.

وی در خصوص گزارش کمیته ویژه مجلس درخصوص حوادث س از انتخابات نیز گفت:‌ کمیته ویژه درحال تدوین و نهایی کردن گزارش خود است.

یوسف اسدی -  خبرنگار جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها