شهرداری منطقه 3 شیراز خبر داد:

پایان مرمت عمارت کلاه فرنگی بزودی

شهردار منطقه 3 شیراز از مرمت عمارت کلاه فرنگی واقع در باغ دلگشا خبر داد.
کد خبر: ۲۸۷۴۹۳

به گزارش فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی شهرداری، حسام قلعه‌دار با بیان اینکه عمارت کلاه‌فرنگی این باغ دارای ارزش تاریخی و گردشگری است، گفت: مرمت این عمارت شامل آینه‌کاری اتاق‌ها، کف‌سازی اطراف عمارت، بازسازی و مرمت نمای ساختمان همچنین کارهای تأسیساتی با هزینه‌ای بالغ‌بر 5میلیارد ریال است که تا پایان سال جاری به اتمام می‌رسد.

وی در مورد افزایش فضای سبز و فضاهای تفریحی منطقه 3 شهرداری شیراز اظهار داشت: بوستانی به‌مساحت یک هزار و 400 متر مربع در ضلع شمال غربی میدان قائم (عج) اطلسی سابق، با اعتباری بالغ‌بر یک میلیارد و 800 میلیون ریال در حال احداث است.

قلعه‌دار در مورد مرمت و بهسازی باغ طاووسیه گفت: مرمت و بهسازی باغ طاووسیه شامل محوطه‌سازی، چهار هزار متر زیرسازی و سنگ‌فرش و آبنما و نورپردازی با اعتباری بالغ‌بر یک میلیارد و 500 میلیون ریال انجام شده است که امیدواریم هشتم آبان ماه همزمان با میلاد امام رضا (ع) به بهره‌برداری برسد.

شهردار منطقه 3 شیراز در ادامه افزود: پیاده‌رو‌سازی بلوار شهید آیت‌الله ربانی (حد فاصل میدان اطلسی تا دروازه قرآن) به‌صورت اجرای موزائیک فرش و سنگ‌فرش به متراژ 9 هزار و 250 مترمربع با هزینه‌ای بالغ‌بر 3 میلیارد ریال همچنین پیاده‌رو‌سازی بلوار هجرت، اجرای موزائیک سند‌بلاست، سنگ شیشه‌ای کف و آجر پازل به‌متراژ 4 هزار و 500 متر مربع انجام شده است.

وی گفت: با انجام پروژه‌ یک میلیارد و 500 میلیون ریالی، بسیاری از جداول خیابان‌ها و کوچه‌های عبیر‌آمیز،جاوید و شهید عمادی به کانیوا تبدیل شده است.

وی افزود: دیوار سنگی خواجوی کرمانی که نشست و ایجاد خطر کرده بود، با هزینه‌ای بالغ‌بر 400 میلیون ریال در منطقه سه مرمت شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها