بازی رضا کیانیان در مجموعه تلویزیونی "کلاه پهلوی" به کارگردانی ضیاءالدین دری در لوکیشن پامنار به پایان رسید ، اما کار گروه تولید تا هفته آینده در این لوکیشن ادامه دارد .
کد خبر: ۲۸۶۲۸۰

به گزارش مهر، تصویربرداری صحنه‌های مربوط به رضا کیانیان (حاجی خان) هفته گذشته به پایان رسیده و این بازیگر راهی سفر خارج از کشور شده است. اما کار گروه تولید تا هفته آینده در این لوکیشن ادامه دارد و پس از آن به لوکیشن دیگری در تهران با بازی عباس امیری (شیخ ذبیح) می‌روند.

"کلاه ‌پهلوی" ماجرای جوانی به نام فرخ را دنبال می‌کند که پس از ادامه تحصیل در فرانسه به ایران می‌آید و در شهری کوچک فرماندار می‌شود. در همین زمان با صدور فرمان کشف حجاب از سوی رضاخان او موظف به اجرای این فرمان است، اما...

داریوش فرهنگ، امین حیایی، امیرعلی دانایی، داریوش کاردان، شقایق فراهانی، گوهر خیراندیش، ماه‌چهره خلیلی، فرهاد آئیش، جمشید شاه‌محمدی، رضا فیاضی، بهاره افشار، محمد رضا شریفی نیا، مریلا زارعی، عباس امیری، صالح میرزاآقایی، آناهیتا نعمتی، کاظم افرندنیا، شهره لرستانی، نیلوفر خوش خلق، سیروس گرجستانی، فرشید ابراهیمیان، داود رشیدی، بیوک میرزایی و نادر سلیمانی بازیگران مجموعه هستند.

رضا قدیانی دستیار کارگردان، فتانه محسنی منشی صحنه، مجتبی وحیدی برنامه‌ریز، حسن قلی‌زاده مدیر تصویربرداری، مشکین مهرگان مسعودی طراح صحنه، محمدامین کمال دکوراتور، سارا خالدی طراح لباس، مهین نویدی طراح گریم، بهمن حیدری صدابردار و مریم تختکشیان عکاس در تولید "کلاه پهلوی" همکاری دارند که محصول گروه فیلم و سریال شبکه یک است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها